Yine başımda bir kara sevda Döner durursun etrafımda döndürürsün başımı Yine üzerimde sevdabulutları Gökyüzü pembe kaplı şekerlerle dolu sanki
Küçük bir sevda meselesi bizimkisi Sen Ben Birde Ufkumuza sığmayan tozpembe hayaller…
Gözlerdeki hayal kalplerde ki umut ile Yaşanmalı bu sevda kana kana
Hadi uzat ver elini Sonsuzluğa uçur beni Bırakma bulutlardan aşağı Seyredelim bizi Bir küçük aşk meselesi bizimkisi Sen Ben Birde en güzel rüyalar…
Gülizarların en güzel gülüsün sen Bırak gül kokuları sarsın bizi Gülizarlarda kaybolalım Sevdamız gül rengi olsun…
Yansın denizler Koyu maviliğini geceye verirken Yakamozlar bizim olsun Bir küçük gönül meselesi bizimkisi Sen Ben Birde hiç bitmeyen umutlar…
Hadi durma! Sar sarmala yüreğimi yüreğinle Hazanda baharı kışın yazı getir Öyle bir eski deli gönlüme Ruhum titresin ılık nefesinle Ben sen olayım Sen de yalnız beni gör yüreğinle…
Küçük bir aşk meselesi bizimkisi En güzel filmin en güzel karesi Gözden gönle Yürekten yüreğe düşen En güzel sevda masalı Bizde en deli oyuncuları…
Gel yârim! Sokul sol yanıma Tamamlama sol yarımı Tut! Bırakma ellerimi Sakın gitme benden Gel! Sen deli kadın! Ben deli dolu adam! Birlikte bir kez daha deli olalım Gel! Sevda ateşlerinde yanalım Gel! Hep deli kalalım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hep Deli Kalalım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hep Deli Kalalım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ooofffff çok harika bir şiir olmuş yürekten Kutlarım degerli arkadasim inan seni ayakta alkisliyorum bütün şiirlerin mükemmel saygilarimla selam dua ile kalin
Kalemin susmasın
.....................Selamlar