İçini bildiğim ama bir şey söyleyemediğim Yangınlarını gördüğüm Söndürmeye gücümün yetmediği Yaralarına merhem olamadığım Hasretim esaretim son sevdiğimsin…
İçimi bilen ama ses etmeyen Uzağımda kalan ama Nefesi nefesime değen Bir can kadar yakın Asırlar kadar uzağımda kalanımsın…
Kaderimsin benim alın yazımsın Kaderimsin benim yada Kaderime teğet geçenim Bir yar’ın kıyısında Yada o yolun sonunda Ya başladığım yada hiç bitiremediğimsin…
Gecenin en koyu siyahından çıkıp Günaydınım günaydın diyenim Günümü aydınlık edenim Dünyamı gündüze döndürenimsin…
En zor sorularım En imkânsız cevaplarım Suskunluğum Suskunluğunda kaybolduğumsun…
Gidecek bir yol var mı bilinmez Görecek günler var mı? Bu sevda sancılı mı yoksa kıyamet mi? Sorularıma belkide Olmadık cevaplarımsın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olmadık Cevaplarımsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olmadık Cevaplarımsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair dostum., İyi ki varsın., iyi ki sevdiğim bu tür şiirlerin var.. Beğendim sözcüğünü bile yetersiz buluyorum.. En kalbi duygularımla kutluyor, selamlarımı gönderiyorum.
müzik hoşlandığım türden olmasa da
yorum her zamanki gibi çok güzel.
gönülden kutluyorum,
selam ve saygılarımla..