Aksim camlara vurmuş gece beni süzüyor Karanlıklar içinde bir ben mi varım sanki Dikenli altın toplar oklarıyla üzüyor Yitiyorum aniden sessiz buharım sanki. Kaybolan benliğimdir eski bedenim değil Karalarla kahrolmak gerçek nedenim değil.
Aksim camlara vurmuş gece anlar mı sanki Kendimi unutmuşum kimler beni tanıyor Rüzgâra binip kaçmış içimdeki musiki Ağaçtaki baykuş da yaşıyorum sanıyor. Ölüyüm bir akrebin peşinde sürüklenen Zamanın bahçesinde hüzünle bürüklenen.
Aksim camlara vurmuş gece titrer yapraklar Sanki temas mı etmiş buz tutan ellerime Eski yazmam sıyrılmış saçlarımı kim saklar Hangi gölge acır ki dökülen tellerime? Son lokmamı soframdan elimle böleceğim Hiç kimse işitmeden sessizce öleceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKSİM CAMLARA VURMUŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKSİM CAMLARA VURMUŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aksim camlara vurmuş gece titrer yapraklar Sanki temas mı etmiş buz tutan ellerime Eski yazmam sıyrılmış saçlarımı kim saklar Hangi gölge acır ki dökülen tellerime? Son lokmamı soframdan elimle böleceğim Hiç kimse işitmeden sessizce öleceğim. YALNIZLIK ALLAHA MAHSUS DENİR.BAZEN BİZ DE YALNIZ KALIR VE KENDİMİZİ BİR GAARİP HİSSEDERİZ.DUYGULARU-INIZ SEL OLUP AKMIŞ.KUTLUYORUM EFENDİM.SAYGILAR..
Gül ablam buğulu camların ardında insan kendini bazen yalnız, bazen suskun ama illaki hüzünlü hisseder. Rabbim herşeyin her zaman için hayırlısını yazsın hayırlısını yaşamak nasip etsin bizlere. Seni okumak pazar gününe seninle başlamak güzeldi. Candan kutluyor çokça sevgilerimi yolluyorum.
Son dizeyi pek beğenmedim.