Vurmak Gerekir Artık her gün şehit haberi geliyorsa vatandan bazıları iktidar hesabı yapıyorsa nasıl özür dilenir yerde şehit yatandan bazıları güç için kapıyı kapıyorsa saati isyanlara kurmak gerekir artık teröristi tepeden vurmak gerekir artık!
güç için kazanç için açılım yarattılar onlardaki kıvraklık bulunmuyor dansözde evlerde ağıt tüttü düşe zehir kattılar cebir hesabı vardı verdikleri her sözde ne olur işin sonu sormak gerekir artık teröristi tepeden vurmak gerekir artık!
ermeni mi gavur mu ne lanet bir soydunuz hala şiddet çalıyor sazınızda türkünüz fukara evladının kanlarıyla doydunuz bir gün hesap soracak yok sayılan Türk’ünüz! anarşinin önünde durmak gerekir artık teröristi tepeden vurmak gerekir artık! Afet Kırat
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vurmak Gerekir Artık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vurmak Gerekir Artık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok çok haklısın dost bunlar Kürt değil dönmeler ki şu an yüreğin eridiği sözün bittiği yerdeyiz dost bravo kutlarım bu duyarlı yüreği kal esenlik içinde...
Yumruk değil balyozu vurmak gerek başına Bu belânın içinden ancak güçle çıkılır Lâfla peynir gemisi yürütürsek boşuna Devlet erki yok olur, devlet kökten yıkılır. Akl-ı selîm başbaşa vermek gerekir artık Teröristin leşini sermek gerekir artık. __________________________________Ben de böyle düşünüyorum. Şayet kusurlu isem, hangi açıdan kusurlu olduğumu bana açıklamaları gerekir. Sabrımızın taştığı bu vakitte, iç savaşa sürüklenme hissiyatını iliklerimize kadar yaşadığımız saatte hâlâ itidal tavsiye edilmesi sabır taşını çatlatıyor. Rabbim! Aklıma mukayyet ol! Yönetim erkini elinde bulunduran ekâbire akl-ı selîm, firaset ve basiret ile sarsılmaz bir irade ihsan et Yâ Rabbî!
muhacir bozkurt tarafından 9/7/2015 8:24:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hemde yataklarından alıp meydanlarda kurşuna dizmek gerekir bu kalleş ve zalimleri.Nasıl 1970' lerde Almanya Baider Mainof örgütünü nasıl çökerttiyse(Şimdi kendileri pkk ye destek veriyor lakin) İtalya Kızıltugayları nasıl yok ettiyse. ingiltere IRA örgütünü nasıl yok ettiyse; İspanya ayrılıkçı ETA örgütünü nasıl yok ettiyse öyle yok edilmeli. Dünyada bu kadar örneği varken bizi yönetenler barış süreci bilmem ne diye milleti uyuttu. yalnız bugünkü yöneticiler mi suçlu. hayır bunlardan öncekiler de çözmediler hep uyuşuk davrandılar. Kesin çözüm bulunması lazım. Haine bölücüye taviz verilmemeli. Devlet dervişlik yapamaz hoş görü bir yere kadar. Devlet devlet gibi olmalı. Hoş görüsünü şefkatini namuslu vatandaşa göstermeli. Hainin başını da demir yumrukla ezmeli. Şehitlerin kanı yerde kalmamalı. Yeter artık.
Haberleri dinlemek gazeteleri okumak tansiyonumu o kadar yükseltiyor ki... besle büyüt sonra vatan sağolsun demek zorunda kal...Evet zorunda kal diyorum...Kusura bakmasınlar da hep mi fakir fukaranın canı yanacak vatan sağolsun diyecekler... Vatan bizlerle Mehmedimle sağolsun..Bu vatanı bu hala bile bile getirenlerin ise rabbim canını bir değil bin kere yaksın...
Kalemin susmasın
......................Selamlar