(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇÖKÜŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇÖKÜŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimse bu dünyada ne ırkını ne milletini, ne de annesini babasını seçme imkanı olmadan yaşıyor.Kimse kimseden üstün değil.Üstünlük ancak takva iledir.Zalim dili dini ırkı kim olursa olsun zalimdir.Kimse çocukların masum bedenlerinde hayallerini sürdürmemeli.Herkes hür doğar ama onları biz zevklerimize,düşüncelerimize hayallerimize alet ederiz.Yaratıcı her birimize eşit yaşama hakkı tanırken bizler birbirmizin gözünü oymada hayallerini altüst etmede neden yarışırız hala anlamış değilim.Herkes en az karşısındakine kendi istediğinin aynısını verse bütün dünya mutlu olmaz mıydı.?Hayal de bile olsa ben buna inanıyorum ve inanmak istiyorum.Hepimiz kardeşiz var mı bunun ötesi.Herkes toprağa girnce mi anlayacak anyayı konyayı ?...İsyanım kötülüğe zülme,haksız yere öldürülen her bir yiğide...Kardeşliğe inanan herkese buradan selam olsun.Kalemin hep kardeşlik türküleri yazsın .kutladım...
Semiray Emre tarafından 9/4/2015 12:19:07 AM zamanında düzenlenmiştir.