Ve yine sustum sana En çok sessizliğimde sakladım kendimi Söylenmemiş sözlerimde gizliydi umutlarım Yüküm çok ağır Suskunluklarımı taşıyorum…
Ve yine sana susuyorum Kanadı kırık iki kelimenin Tam ortasında yine yalnızlığım Ben susarak bekleyeceğim Sadece kendimle konuşuyorum Sessiz çığlıklarımla yüreğime dokunuyorum Duyan yok ki… Ben de suskunluklarımı taşıyorum…
Her suskunluğum bir ihtilaldı Oysa her ihtilal bir zaferdi bana Kutlamasını yapıyorum şimdi Haykırıyorum delice düşlerimin arasında Duymadığın Duyamadığın Duyuramadığım çığlıklarımın Orta yerinde sana olan sevdam…
Gözlerimden dökülen şarap kırmızısı kanla Durma alkışla Bu tören bizi bitirişin için… Sen susma ellerin kızarana kadar alkışla Ve dudağımda donup kalan İki kelimenin arasında Gizli hayallerim…
Yüküm ağır ben suskunluklarımı taşıyorum, Sen susma ellerin kızarana kadar alkışla Sana susuyorum Ve bu dünyaya Güneşe susuyorum Ve gecedoğan aya…
Sen üzülürsen bende üzülür yıkılırım sonum olursun Hadi sarıl bana, ayakta duramıyorum Çok üşüyorum sensiz suskunluklarımda Ben güçsüzüm İnsanlar bana göre çok büyük Hep üzülen ben Ezilirken yüreğimde duygularım Ben sonsuz denizlere susuyorum…
Suskunluğumun gerisinde Sana dair her ne varsa Ve bu dünyanın tüm olumsuzluklarına Haykırıyorum…
Bir elvedam var cebimde Benden geriye son kalacak olan Bir elveda! Sonsuz suskunluğumdan geriye haykıracağım Sadece bir elveda!
Sana seslenmeden gidersem eğer Söylemezsem üzülme sakın Giderken sol yanına bırakacağım Ve yine sustum sana…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve Yine Sustum Sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve Yine Sustum Sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar efendim.Kutlarım, değerli kalemini, ve bu güzel eserini.Gönlün abad olsun. İlhamın daim,kaleminin mürekkebi bitimsiz olsun.Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal.