Bu gece yine ağladım, yine canım çok yanacak Gözyaşlarım sel olup içime akacak Bilmiyorum neden? Bugün de çok farklı duygularım Kıskanıyorum…
Hani ben kan kırmızısı şarap severim ya! Sen de kan kırmızısı şarap içeceksin bu gece Ve… Ve işte gerisini tamamlayamıyorum Hafif çakır keyif olacaksın Bakacaksın başka gözlere, Şen şakrak kahkahalar atacaksın bu gece
Sonra Duygular tavan yapınca? Sonrası var mı? Elbet başka beden de tek vücut olacaksın Ve çok sevdiğim o tırnakların yok mu? Onun tenine batacak ama benim canım çok yanacak Ve sen yanımda olmayacaksın…
Sen yine yoksun, ben de senin gibi kan kırmızısı şarap içerken Ağladım sensizliğe Gözyaşlarım sessizce süzülür yanaklarımdan Dudaklarıma birikir, yakar dilimde ki yarayı Sensiz dinlediğim ne radyonun Ne de “vur kadehi ustam” şarkısının hiç tadı yok Hayatımı ezmek yok etmek istedim bu gece…
Ağlarken son kez seninle sensizliğime Hayaller kurdum, karşılıklı kadeh kaldırıp Çakır keyif olunca ellerini tutmak Seninde, “aşkımıza” diyerek beni öpmeni, bedenimi sarmanı Sımsıcak tenini tenimde hissetmek istedim. Meğer ne çok özlemişim, yenilediğim her kadehte bin ah ile Hasretini de içime çekip son kez ağladım bu gece
Kaderime isyan ettikçe kadehe sarıldım Ama yapamadım, yine seni düşündüm. Aklıma ne geldiyse kin, nefret, kırgınlık Yaşanmış, yaşanmamış ya da hiç yaşanmayacak ne varsa Hepsinden sıyırıp bedenimi can çekişen ruhumu sana yolladım Kıskanarak, özleyerek kadehimi her tazelediğimde Başka tende olman çok ağır geldi Ağladıkça ağladım bu gece…
Dar geldi evren bana kaderime ağlarken Ne varsa ardımda bırakıp kaçmak istedim Yokluğundan kurtulmak için kadehlere sarıldım Olmuyor be tek tanem, yapamadım! Sensizlik çok zor, hasret ateşi sarar her yanımı İçkimi yeniledikçe sensizliğe bu gece de ağladıkça ağladım…
Kelimeler boğazımda düğümlendikçe düğümlenir Gözlerim kan revan uykusuzluktan yanıyor Ellerim buz kesiyor Sana uzanmak tutmak istedim Olmadı, başaramadım çünkü başka bedendeydin Yoktun yanımda Gücüm ağlamaya yetti Oturdum pencerenin kenarına Tanyeri ağarırken Son kadehimi de sensizliğe kaldırıp bu gece yine ağladım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Gece De Ağladım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Gece De Ağladım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
valla biraz daha dinlesem ağladım ağlayacağım, içim bi hüzün kapladı ki taa nerelere gittik... tebrik ederim üstat yazının hakkını sesinizle tamamlamışsınız.
Değerli arkadaşım muhteşem bir şiir di her zaman ki gibi yüreğin Cosmos yine ama Rabbinden dileğim hep guldursun seni yüreğin okadar güzel ki mutlu olmayı hak ediyorsun can arkadaşım saygilarimla selam dua ile kal