Sanki ağustos sıcağında Zemheri ayazında kalmışız Buz tutmuş parmak uçlarımız Aşırı heyecandan Tir tir titrerken Biz üşüyoruz…
Hissediyorum, Ne kadar yakın olsak da Aramızda kıvrılıp yatan uzaklığa inat, Benim yaptığım gibi Sen de Kasıklarımızda esen sıcak kasırgayı İçimizde yanan ateşi düşlüyorsun...
Ve… Boncuk boncuk terliyoruz ikimizde Bedenimizde şuursuzca biriken Su damlaları deli ırmaklar gibi akıyor Belimizden aşağı… Koca bir nehre dönüşüyoruz yatağımızda, Çırılçıplak çağlıyoruz şelale gibi...
Zaman nasıl geçmiş, su gibi akmış Güneş adeta pencerede gülümsüyor Buz tutan parmaklarımız Kendisinden geçmiş Klavye üzerinde gibi Tıkır tıkır işliyor...
Daha geç olmadan Diz çökerim önünde. Secde yaparcasına kapaklanırım Kaybolurum Adeta kanyon içerisindeyim!
Bir an’da, ikiz tepelerde Bulurum kendimi Belli ki tırmanmaktan ellerim yorulmuş Ayalarım ıslak…
Susuzluğumu, Ova’ya inerek, küçücük tastan Dilimin yardımı ile gideririm...
Ve Rahim derim… Mutluluğa ulaşmanın rahatlığıyla Gözlerimizin içi gülüyor Zafer kazanmış komutan edasıyla…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşam Aşkmış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşam Aşkmış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.