söylenmeyen cümle, ne kelime, ne hece tarif edemez seni kimse şu yüreğime varlığın da bir, yokluğun da bir değiştirilmez bir kuralsın gönlümde yazdıran bir kalp olunca içimde yazan eller nem tutmaz kalbimde..
susturamadığım duygular sen! vazgeçemediğimsin sen! uykular sen! gece seni düşlerken hayaller sen, gözlerimden geçerken güneştir sessizliğin, dilimden giderken güneşli bir sabahsın belkide içimde öyle pırıl pırıl soğuklar bile buz tutmaz gönlümde..
aklıma sığmayan şiirler kadar kalbimden düşüyorsun sayfa sayfa yazabildiğim kadar yazıyor hiç silemediğim kadar da mutluyum zorluyorum belki hayatı ama içinde sen olunca bu yaşamda kuru bir ekmek lokması bile seninle nefes alıp vermek kadar can katıyor kalbime..
sarıp sarmalayamadığım kolların olsun be sen hayattasın ya yeter! su gibi ömrünle ayaktayım nasıl olsa yeter ki kanayan kalbim olsun içimde boş ver! ben ne rüzgarlar gördüm hiç birisi senin kadar şiddetli savrulmadı gönlüme..
sen bana aşk de, ben de sana kalp hoş ikisi de bir ev değil mi? sen bana an de, bende sana zaman ikisi de senin için geçmedi mi? ben onca acıyı senle içmedim mi? yana yana değil be kuzum seve seve içtim ben o gözlerini..
martılar anlatıyor şimdi denize küsen yunuslar varmış suya düşen umutlar gibi sırılsıklam hayaller kalmış biliyormusun, hiç inanmadım tek başına attığım o simitlerin hiç birisi de yenmemiş el ele seninle olmayınca hepsi haramdan bilinmiş..
mahareti öyle cümle cümle yazanda arama değil hecehece dökülen yürek bunu sadece yaşayan bilirmiş bunu sadece gönlüne gözyaşlarıyla kazıyan anlatabilirmiş hiç dinmeyen bir alev gibi yazdıran bişi olunca içinde yazan eller nem tutmazmış kalbinde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cümle Cümle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cümle Cümle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.