susma zamanı belki, gitme zamanı şimdi sessizce gözlerinden ayrılma vaktiydi bu liman ıslak, bu liman rüzgarlı bir aşk karın ağrısı ,kırımtrak düşler gitmeli artık bu şehirden gizlice gitmeliydi acısıyla tattığım diyardan vurmalıydım yollarıma dizginlerimi vakit gelmişti artık sular durulmuştu dünkü rüzgardan sonra dalga dalga coşan denzler yoktu artık bitmeliydi kalan küsüratlar yaşanmış yaşanmamış ne varsa halkasında kopmalıydı hayattan zordu hayatı yalnızlıkla paylaşmak değildi kolay ellerini bırakmak ay düşünce şöyle güneşli günlere sisli gecemin sen olacağını bile bile ne zordu aslında susarak gitmek ne zordu susuzluğunda dudaklarımı büzmek dizlerime çökmek umutların sessizliğinde yorgundu gönlüm, dilsizdi sözü kalbimin oysa ne güzeldi her şey başlarken bakışların şimdi ise bir cehennem azabı alır gözlerimi rengine bulanır tüm siyahlığında, neydi dolanan her cümlede cennete isyan edermiydi insan? susup susup susmakmıydı aşk? kurup saatleri yakmak mıydı zamanı? şu beş para etmeyen gurula kalmakmıydı ya da gurula çekip gitmekmiydi uzaklara ah bir de severken sevildiğini sanmak vardı ya her neyse artık susma zamanı şimdi tam vakti ayrılık zamanı şimdi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Susma Zamanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Susma Zamanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
susma zamanı belki, gitme zamanı şimdi sessizce gözlerinden ayrılma vaktiydi bu liman ıslak, bu liman rüzgarlı bir aşk karın ağrısı ,kırımtrak düşler gitmeli artık bu şehirden gizlice gitmeliydi acısıyla tattığım diyardan vurmalıydım yollarıma dizginlerimi vakit gelmişti artık