(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şehrin göz kapakları düşerken... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şehrin göz kapakları düşerken... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir eksikliği kaldırmadığı gibi, fazlalığı da bazen bir dağ gibi taşır sırtında. Eksikliği (düşmeleri) ilk etapta göremeyebiliriz çoğu zaman, ama fazlalık (savrulmaları) gözümüze hemen batar. Çoğumuz bu yüzden daha fazla dizenin, daha iyi olabileceği yanılgısına düşeriz. Bu yüzden bir şiirin içinde başka bir şiir bulduğum çok olmuştur.
Doğru örnek mi?
"gurbet rüzgarın nefesinde yas’lanan yarınlarım tenimde tuz tadı
sancılarımı kusarken dağları sırtlandım
bir sus’a bir düş’e gece gözlerindir derken
düşlerden eskimiş bir keman telinde yalnızlığın hesabını ödüyorum şehrin göz kapakları düşerken..."
düşlerden eskimiş bir keman telinde yalnızlığın hesabını ödüyorum şehrin göz kapakları düşerken...
Herkesin yaptıklarının hesabını vereceği bir gün, bir an mutlaka gelecek şair.Ancak yalnızlığın hesabı kimden sorulur bilemem.Güzel bir şiir olmuş,kaleminize sağlık.
bir sus’a bir düş’e gece gözlerindir derken * * * ŞEHRİN GÖZ KAPAKLARI DÜŞERKEN SENSİZLİĞİME; SENİ SOLUYORUM HER NEFESTE... AMA SEN; SEN, YOKSUN YİNE... HİÇ OLMADIĞIN GİBİ ASLINDA...
*** Suskunluğun buysa sevgili arkadaşım; ben de SUSTUM....
dağları sırtlandım
bir sus’a
bir düş’e
gece gözlerindir derken
yüreğinize sağlık.. selam ve saygılarımla..