(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazıklar olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazıklar olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan ihtiyar olmaya karar verdiği gün ihtiyarlar. ------------------------------------------------JEAN ANOİLH ......................... Saygı ve Selamlar...
Kaleme alan ve ses katan iki canı tebrik ediyorum. Sosyal yaralarımız, Sızlayan, sızısı bizi bulan, Çaresi de bizde olan yaralar aslında. Çözümü de o kadar zor olmasa gerek, Bu milletin gönlünü almak öyle kolay ki, Oyunları bozup, Gönlümüzü almayarak, Hüznümüzü, acılarımızı, öfkemizi seyredenlere yazıklar olsun.
gün emperyalizme dayatmalara karşı kardeşliğimizin bilincinde olma günüdür ahmet hocam bu vatan rengini şehitlerimizin kanından alan şanlı al bayrak bizim ortadoğuda oynanan oyun ülkemizin üzerindede oynanmak isteniyor
DUYGU YOĞUNLUĞU YÜKSEK MANİDAR DUYGULAR DUYGULARDA HİCRAN VAR DUYGULARDA HAYATA YAŞANAN DENSİZLİKLERE VURDUM DUYMAZLIKLARA AYMAZLARA OKKALI GÖNDERİ VAR KÖZE DÜŞEN ENGİN YÜREĞE MAHİR MANİDAR KALEME _____________________SELAM OLSUN SAYGIMLASINIZ HER DEM
Akıl oyunları firavun dinde Baronlar mutludur estikçe kinde Mazlumlar ölürken her doğan günde Ahları alana yazıklar olsun
Ne yazık ki ülkemiz üstüne oynana oyunlara alet oldular. Sınırımıza dayandı düşman ve yeni yeni sözde farkettiler. Diğer bölgelerdeki Türkler görülmüyor bile, vahşet ve dökülen kana insan yüreği dayanmıyor.
Yorumunuz şiire değer kattı mehmet kardeşim lakin dizeler keyiflimiydi bilmiyorum ülkemizde ve dünyada bu kadar haksızlıklar zalimlikler olurken dilim döndüğünce isyan ettim ..
tüm ezilen katledilen insanlık adına teşekkür ve selamlarımla..
YÜREK SESİN HİÇ SUSMASIN KALEMIN DAiM OLSUN
NİCE GÜZEL ESERLERE DE BULUŞMAK DİLEĞI iLE ESEN KALIN
SAYĞLAR SELMLAR