(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU DEVİRDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU DEVİRDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiler bu devirde ufak bir eğlence Gerçek sevgiler kaldı çok eskilerde Bir bakmışsın bugün kolunda esmer bir kız Yarın onu bulamazsın kim bilir kimlerle…
Unutuyorlar hayattaki ilk göz ağrılarını Hatırlamıyorlar nasıl biri olduklarını, hatta adlarını Oyun haline getirdiler sevdayı ve de aşkı, Artık aşk denilen duygu, hayatın eğlenceli bir oyunu…
Bu devirde aldatan kişi haklı ve akıllı; Aldatmayan insan dünyanın en safı. Ender olsa da bulursun böyle insanı Bulduğun anda vakit kaybetme, zor bulursun bir daha öyle insanı…
...........
Duygu dolu yüreğinizden taşan, has yürekliler yaylasına ulaşan, ve burada edalanan, asil duygulara ufuklar genişliğinde selam...
Kaleminize ahenkli saygı...
Bunlardan daha boylu tebrikler...
Cemre duygularında yıkanmış yürekle ve şiirle kalınız..
Bu devirde aldatan kişi haklı ve akıllı; Aldatmayan insan dünyanın en safı. Ender olsa da bulursun böyle insanı Bulduğun anda vakit kaybetme, zor bulursun bir daha öyle insanı…
Sevgiler bu devirde ufak bir eğlence Gerçek sevgiler kaldı çok eskilerde Bir bakmışsın bugün kolunda esmer bir kız Yarın onu bulamazsın kim bilir kimlerle… şairem;
yüreğinize sağlık. kandemir konduk hocanın bir şiiri var: topatan kavunu gibiydi eski kadınlar, beyaz peynirin rakıya eşlik ettiğigibi, eşlikederlerdi onlar kocalarına. diyor hoca şiiriniz fevkaladenin fevkinde bir eser olmuş. sizi alkışlarımla selamlıyorum. kabul buyurunuz.
Sevgiler bu devirde ufak bir eğlence Gerçek sevgiler kaldı çok eskilerde Bir bakmışsın bugün kolunda esmer bir kız Yarın onu bulamazsın kim bilir kimlerle…
Gerçek sevgiler kaldı çok eskilerde
Bir bakmışsın bugün kolunda esmer bir kız
Yarın onu bulamazsın kim bilir kimlerle…
tebrikkler...çok güzel anlatmışsınız günümüzü..