(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... SİZE SORMAMIŞTIM OYSA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... SİZE SORMAMIŞTIM OYSA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ben size sormamıştım oysa Adam gibi adam var mı diye aranızda Ama bakıyorumda, öylesine benimsemişsiniz ki şerefsizliği Seslenilince şerefsizler topluluğu diye Hepiniz aslınızı kabul ettiniz düşünmeden bir saniye Adamım diye çıktınız piyasaya, Şerefsizlerin içinden adam çıkar mıydı acaba?? Sen şerefi öğren de bey amca, Adamlığın batsın bu dünyada…"
Adamlık adına hoş bir hicivdi.
Ay buluta koşmacasında Cemrenin hoşladığı yürekle bu diyara Dize veren yüreğe saygı, selam ve tebrikle..
Ben size sormamıştım oysa Adam gibi adam var mı diye aranızda Ama bakıyorumda, öylesine benimsemişsiniz ki şerefsizliği Seslenilince şerefsizler topluluğu diye Hepiniz aslınızı kabul ettiniz düşünmeden bir saniye Adamım diye çıktınız piyasaya, Şerefsizlerin içinden adam çıkar mıydı acaba?? Sen şerefi öğren de bey amca, Adamlığın batsın bu dünyada…
Mor Menekşe,buna gerek yok ki,bunun daha deyişik yöntemi ve sahası var.Evet şiire de sokulabilir ama,şiir gibi olmalı,hazmedilir türden o başka bir dildir.Selam,saygı.
SAYGI BENDEN ÜSTAD... ŞİİRE İSTENİLEN HERŞEY SOKULABİLİR SİZİNDE DEDİĞİNİZ GİBİ... BENM LAFIM NAMUSLUCA ADAM GİBİ YAŞAYANLARA DEĞİLKİ YENİLİP YUTULUR CİNSİNİ ARAYIM... İNSANIN VİCDANI RAHAT OLMALI... ZATEN BÖYLE KİŞİLERİN NE VİCDANI NE MERHAMETİ KALMIŞTIR Kİ BU SÖZDE ONLARA KOYMAZ ZATEN DİYE DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN, LAFI DOLANDIRMADIM, YUMUŞATMADIM...
Kaybolduğumuz yollar hatırladılar bizi Ağlama tuttu birden çok özledim ben seni Hayalin ağlama dedi avutmak istedi beni Canlı değil hayal işte bilemez ki sevgimi
Akşam geldim evime ben senin hayalinle Radyoda şarkımız çaldı başladım dinlemeye Anladım bu deli gönlüm seni çok özlemekte Bana geleceğin günü hasretle beklemekte