(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...SÖYLE BİLEYİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...SÖYLE BİLEYİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
söyle ki ona göre devam edeyim yoluma sen olacaksan katlanırım her zorluğa ama olmayacaksan yarın yanımda veda edeyim senin yanındayken bugün hayata...
ahhhhh be şair hayata kıymak acizliktir zaman ilaç ama inan hayat yaşamaya değer... sözlerim klasik gelsede bir gün hak vereceğine gönülden inanıyorum arkadaşım... kocaman selâmlar..
Bir sevgi biter bir yenisi başlar, hayat bütünüyle hep tekrardan ibarettir.o nedenle giden için üzülmeye değmez çünki hayat yeni süprizler sunmak için bekliyor herkesi...... Duygularını sade ve özlü bir anlatımla kaleme güzel yansıtmışsın kutluyorum şairi..... Yüreğinize ve kaleminize sağlık..... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız....
söyle ki ona göre devam edeyim yoluma sen olacaksan katlanırım her zorluğa ama olmayacaksan yarın yanımda veda edeyim senin yanındayken bugün hayata... ...............................................................................tebrikler
canım kardeşim. anlaşın konuşun veda etmek yok ne aşka ne hayata. Şiiirn yürekliydi.merti.yüreğine ellerine sağlık başarılarını diliyorum sevgilerimle...
abicim yorumun için saolasın... daha yolun başındayız... aşka küstürüyorlar işte... ama gün gelir her insan hak ettiği aşkı bulur... allah a emanet olasın... saygılarımla...
sen olacaksan katlanırım her zorluğa
ama olmayacaksan yarın yanımda
veda edeyim senin yanındayken bugün hayata...
güzel bir şiir kutlarım