(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...GECEYE DÜŞTÜ GÖZLERİN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...GECEYE DÜŞTÜ GÖZLERİN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geceye düştü gözlerin Sonra yüreğime düştü sözlerin… Gülüşün baharda açılan çiçekler gibi Huzur verebilirdi bana; Ankara’yı yüreğine liman yapamadım ama… Bir anda geldin, Gelişin gibi ani oldu gidişin… Geceye düştü gözlerin, Kalemle kağıt buluştu, İki mısra olup şiire düştü İki günlük muhabbetin…
KAREŞİM BENİM.DİZELERİNDE GÜZEL BİR AŞK VAR SANKİ.ŞİİRLERE DÖKÜLEBİLECEK BİR İKİ GÜNSE ÇOK GÜZEL BİŞEYLER VAR DEMEKKİ.NE GÜZEL.ŞİİRİN BAHARDA AÇAN ÇİÇEK GİBİ OLMUŞ.TEBRİK EDİYORUM.ELLERİNE SAĞLIK KARDEŞİM BENİM.
Geceye düştü gözlerin Sonra yüreğime düştü sözlerin… Gülüşün baharda açılan çiçekler gibi Huzur verebilirdi bana; Ankara’yı yüreğine liman yapamadım ama… Bir anda geldin, Gelişin gibi ani oldu gidişin… Geceye düştü gözlerin, Kalemle kağıt buluştu, İki mısra olup şiire düştü İki günlük muhabbetin…
*HARKULADE İÇTEN DUYGU YÜKLÜ ARİF DİZELER DUYGULARDA SAĞANAK VAR KALEME ALAN YÜĞE GÖNÜL DOLUSU SEVGİLER SAYGILAR
sıcak ve samimi bir şiir okudum....Ankara'yı çok severim,yakınlarım var... tunalı hilmi, meşrutiyet cad, kızılay,gölbaşı aklıma gelenler... saygılar....
Gelişin gibi ani oldu gidişin…
işte güzel bir söz kutlarım sizi