(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...YALAN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...YALAN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Işık veya ses dalgalarının yansıtıcı bir yüzeye çarparak geri dönmesi, yansıma, yankı: "İkide birde barutla infilak akisleri geliyordu."- Y. K. Beyatlı.
değişti artık gözümdeki aksin nerde görsem seni, sanki sen değilsin... bir başkasına ait gözlerindeki mana, yüreğimdedir açtığın yara... kendine bile inanmıyorsun bazen, belli oluyor söylediğin sözlerden... yalan üstüne kurulu dünyanda, mutluluklar dilerim sana, tabii ki mutluluk anlayışın yalansa!!!
Yalan söyleyen kişinin gönül bahçesindeki Güllerin dikeni yoktur bu yüzden oraya bülbül bile uğramaz...
süper yüzleşmekten vazgeçebilip doğruları görmeye başladın ve doğal olarakta suçlamaya işte bu kendini bulmandır Edebiyat çıkarırken insan ortaya Hayal gücü orantılıdır Gerçeğe bunlar düşüncelerindi yaşadıklarındı ve yukarıda bahsettiğim yüzleşme bir başkasıylaydı bundan sıyrılman sevindirdi beni kutlarım....
"İkide birde barutla infilak akisleri geliyordu."- Y. K. Beyatlı.