(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...geceler, yapraklar ve sen... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...geceler, yapraklar ve sen... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o ağacın altını şimdiiiiii anııııııııyor musun O güzel güüüüüüüüüüüünler için Bilmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem bilmem bilmeeeeeeeem yanıyor musuuuuuuuun bilmem yanıyyoooooor musun..............???,
attığımız tarihler, çizdiğimiz o kalpler silinmemiş duruyor hepsi yerli yerinde sen şarkılar söylerdin yatarken dizlerimde.................... Hayrola ucunda ölüm yokya, yaşamak güzel şey ağaçların altında güzel şeyler düşle...ip falan geçirme boğazından?????Muammaya sokma bizi de tamam mı????Mutlulukla kalınız..saygılar...
Geceler intiharda sen gideli Birbiri ardına binlerce ölüm… Gündüzler geceye küskün Ben sana… Ellerim şimdi sana dokunamamakta Saçlarım ellerinden mahrum diye isyanda… Hayalini içimde her saniye öldürüyorum Birbiri ardına binlerce ölüm düşlüyorum… Mevsim sonbahar ya Yapraklar birer birer düşüyor Ağacını terk edip sanki intihar ediyor… Geceler, yapraklar ve sen Bu kadar ölüm ağır geldi bana… Şimdi bende sıra… Gecenin karanlığında Bir ağaç altında İçimde sen Elveda…
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, şiirin biçimi ile içeriği arasında sanki bir bağ kurulmuş...mısralar sona doğru kısalarak gidiyor... insanın ölüme veya tükenişe gidişi gibi... yürekten kutlarım...çok güzel şiirdi...selam ve sevgiyle...
Gecenin karanlığında
Bir ağaç altında
İçimde sen
Elveda…
======
Kutlarım...Güzel dizelerdi...