Gecenin en uzun vaktinde Loş çıkmaz sokaklarda karanlıklara yürümekti aşk! Sevdiğinin kapısına dikilip, zili çalamamaktı çaresizlik Yasak olan her şeye inat Kaleleri yıkmaktı Kimseler görmeden…
Gece el ayak çekilince Sessizce sızmaktı gıcırdamadan açılan kapıdan içeri Çünkü gündüzleri açılması yasak! Kimseler görmesin akan gözyaşlarımı Kimse bilmesin kanayan yaralarımı Özlemden küle dönmüş yüreklerden uzanan elleri Tutmak da yasak!
Gecenin en siyahında, doyasıya bakmak sevgilinin gözüne Ellerini tutmak, Tek bedende tek yürek tek can olmak Sanki yasaklara yasak koymak, çarpıntılar içinde Söylenmeyen ve söylenmeyecek olan her söz Karışır gecenin karanlık soğuk yüzünde Küçük fısıltılar içinde Yok olur gider aşk…
Gece… Ey gece! Her şeyi bağrında sır gibi saklayan gece! Ağrıların, sancıların, aşkların, kıvrım kıvrım kıvrandığı gece Tan ağarmasın sabah olmasın diye yapılan duaları alıp giden gece!
Ve… Şafağın atıp, dünyanın aydınlanmaya yüz tuttuğu Ezan sesleri arasında, gecenin bağrından çıkan, yeni gün Aydınlandıkça mahremiyetin bittiği Gözlerin gözlerden Ellerin ellerden çekildiği yeni gün…
Sessizce süzülüp aşka yürüdüğün kapıdan Ayak seslerini bile saklayıp Ardına bile bakmadan, dünyana, ait olduğun hayata Sessizce yürüyüşün. Bitti aşk dediğin! Çünkü gerçek olan aşk dolu zifiri geceden çıkıp Gözle görünen yaşadığın gerçeklere yürümekti aşk…
Amaçsız da olsa, yalan da olsa, aldığın şuh nefeste kaldı aşk Tüm çıplaklıklarıyla, al sana, işte hayat! Ne sen elini uzatabilirsin sonsuz uçurumlara, Ne de ben gelebilirim senin sarp yamaçlarına, Sonsuz gecenin zifiri karanlığından çalınan Sadece üç beş dakikaydı aşk…
Sonrası? Tüm çıplaklığıyla ayan beyan, gerçeğin ta kendisi dünya! Yalan olan aşk mı? Yoksa gerçek diye yaşadığımız hayat mı? Gecenin en siyahında, gördüğün gölge mi? Tuttuğun el mi gerçek?
Sabah uyanıp baktığında boş olan sol yanın mı? Sahi gerçek olan neydi? Bitimsiz dediğimiz aşk mı? Çekilmez olan acı mı? Karanlık gece mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gece ve Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gece ve Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gece… Ey gece! Her şeyi bağrında sır gibi saklayan gece! Ağrıların, sancıların, aşkların, kıvrım kıvrım kıvrandığı gece Tan ağarmasın sabah olmasın diye yapılan duaları alıp giden gece! / geceler değilmidir karanlıkları saklayan bağrında. Yüreğinizie sağlık Yorumunuzla bir başka güzel olmuş . kutluyorum saygılarımla.
Rahmini açan fahişe gece Ayrılığın isli kokusu sinen ruh’umu Katre katre emerken hücrelerine Asi bir kadın bakar, gizemiyle Gece’nin göz’lerinden göz’lerime.
Ey gece bakışlı gizemli kadın. Ruh’um ol, üşüyen bedenime, Hüznüm ol, gir gönül kafesime, Duygularıma inci ol, düş şiir’lere, Tut yüreğimden çıkar beni güne...
Ve… Şafağın atıp, dünyanın aydınlanmaya yüz tuttuğu Ezan sesleri arasında, gecenin bağrından çıkan, yeni gün Aydınlandıkça mahremiyetin bittiği Gözlerin gözlerden Ellerin ellerden çekildiği yeni gün….......Yüeğinizin sesine selam olsun tebrikler...Sevgi ve Saygılarımla...
tebrik ediyorum hocam