Yaren dedim olmadı Yar dedim karşılık bulmadı Sol yanım, sol yarım dedim tamamlanmadı Söyle daha ne yapayım Sultanım…
Karlı yüce dağlar gibi durdum arkanda Koca çınar gibi sakladım dallarımda Sevdanı büyüttüm sol yanımda Söyle daha ne yapayım Sultanım…
Bırakma beni narı aşkın sensizliğine Al sevdalı gönlümü götür gönül dergâhına Ek yüreğime açsın sevdaçiçekleri Söyle daha ne yapayım Sultanım…
Yeniden toparlanıp kendime gelme fırsatı ver Ne olur tekrar birbirimize tutunma gücü Yüreğime yüreğini yeniden kucaklama şansı ver Beni kendi yalnızlığımla baş başa bırakma Söyle daha ne yapayım Sultanım…
Gönül tarlam sevgiye aç çoraklaşmış toprak Yüreğimde bir yara ezelden beri kanar Deli gönlüm sensiz her zaman yanar Sönmez içimde ki ateşin hasretin har Söyle daha ne yapayım Sultanım…
Tut elimden bırakma derdime dermansın Ben yanınca derdime yanansın Haber eyle yüreğine bu deliye inansın Söyle daha ne yapayım Sultanım…
Aç gönlünü gönlüme, derdime derman eylesin Çıktığım yollar hep sana gelsin Eğer yollarda ömrüm bitecekse bitsin Söyle daha ne yapayım Sultanım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sultanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sultanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair kardeşim., Şahane bir eser, Hayranım böyle serbest şiirlere.. Beğenerek okudum, tebrik ettim.. Üstat; yorumda bir sıkıntı var, net dinleyemedim, kesik kesik geliyor bilgin olsun..
Ben yanınca derdime yanansın
Haber eyle yüreğine bu deliye inansın
Söyle daha ne yapayım Sultanım…
Seven yürek sultanına hep seslenir
yüreğinin sesiyle sultanı duyar diye
evet söyle daha neyapayım sultanım
Yüreğinize sağlık çok güzel yüreksesiniz hiç susmasın sultanlarımız duyar belki kimbilir...