Yalnız zifiri gecelerime ışık saçan Gülen gözlerinde hüzün var bu gece Gül sevdiğim yüzünde güller açsın Alışık değilim gözlerindeki kara bulutlara Deli çığlıklara gerek yok sevdiğim…
Sen yüreğinle konuş yeter ki Ben yüreğimle duyarım sesini Gel de yeter! Aşılmaz dedikleri dağları delerim Yol açar gelirim. Üşüme sevdiğim güneşi alır avuçlarına koyarım Sevgimle ısıtırım uzağında olsam da Sevgim yeter seni sarmalamaya…
Gül sevdiğim gül ne olur? Alışık değilim gözlerindeki kara bulutlara Gülleri getir baharda ser gönlümün tarlalarına Sevgisiz kalmasın yüreğin Umut her zaman yürekte yaşar sevdiğim Kalbimi söker getiririm sana…
Umut yoksa hayat da yok demek Sen yoksan bu dünya da yok demek Koy yüreğini ortaya koyarım yüreğimi üstüne Gülleri soldurma sevdiğim Gül ki Gülizar bahçelerinde var olayım… Gül ki bahar koksun Cennet koksun Gül koksun Ben gül kokularında geleyim deli dolu dünyaya Sarmalayayım seni ılık bir meltem misali yaz aylarında Gül sevdiğim Yalancı dünyaya sırf gıcıklık olsun diye gül Çünkü ben hiç alışık değilim gözlerindeki kara bulutlara…
Hani nerede kaldı çocukça masum bakan gözlerin Bir anda kara bulutlar iniyor şimşek bakışlarında kopuyor fırtına Aniden deniz gibi kabarıp kuduruyor yüreğin An be an büyüdükçe özlemler Yüreğim köpürüyor hiddetinden Çünkü ben hiç alışık değilim gözlerindeki kara bulutlara…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlerinde Ki Kara Bulutlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözlerinde Ki Kara Bulutlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tadında,
Deminde bir eser..
İçtenliğimle kutluyorum..
_________ Hayırlı nurlu cumalar..