../ Geceye mülteciyiz bir çoğumuz Ondan gecenin boynu hep bükük. Çünkü içinde hüzün, keder ve yaralı insanları saklar...
Uzun zamandır Gecenin koynuna gizlenip Takvimleri tutuyorum özlemin avuçlarında Akasya kokularında Temmuz’u demleyip sen diye içiyorum
Kim bilebilir Gecenin koynundan sağ çıkıp, sabaha sarılacağı mı Ölümcül bir senfoni saklarken yağmur sesinde
Geceyi çekiştiren ay ve yıldızların elinde Dudakları morarırken bulutların Bu kadar ürkek Bu kadar kırılgan olmama rağmen Hayatın avuçlarında dimdik ayakta kalışım Kendime ve sana inancımdır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendime Ve Sana İnancımdır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendime Ve Sana İnancımdır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli kalem, Eserin her zaman olduğu gibi güzel ve demini almış bir şiir.Biz de bu güzel şiirini okuyor ve kutluyoruz, yalansız, riyasız. Gönlüne, ömrüne bereket, Kaleminin mürekkebi hiç kurumasın, ilham perileri ayrılmasın yanından, yalnız bırakmasın bir ömür seni.Bu şiir vesilesiyle seni, sonsuzluğun sahibine emanet ediyor,sağlıkla sağlıcakla kalasın diyorum.
vay ki ne vay
defterde gözden kaçan ne cevherler varmış
ben bu şiiri kaptım gidiyorum
arkamda tebriklerimi bırakara