Bugünlerde mevsimsiz gelen Bir kırlangıç fırtınası var buralarda İçimdeki mevsimin ısısı düşmüş Olağanüstü hal ilanda...
Tüm göçmen kuşlar Yerinde yurdunda iken Nedense Nedensizliklerin açtığı Bomboş bir sayfanın tam ortasında Düğüm düğüm olmuş kelimelerin Sessizliğinde yaşanan Eksi bilmem kaç derece santigrat ısıda Göçe duran kırlangıçların Matem tuttuğu bu şehrin havasında Bir ölüm sessizliği var gülüm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRLANGIÇ FIRTINASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRLANGIÇ FIRTINASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar yasadigimiz degildir hatiralara bindirdigimiz yükler dogrultusunda hak etmeyiz saygiyi.. Saygi hak edilmeli.. Ne kadar rasat edip neyini alip neyini satmisizdir arti eksilerimizin ve bulundugumuz mekanda yillari sessizlik cigliklarinda anlatimsiz ifadesiz bir ömrün sonunda neyi ne kadar anlatiriz..
Duygular ile koyun koyuna rasat edip mekani aktarabilmek doyasiya ve doyurabilmek dinleyeni veya okuru... Efendim siz bunu harika yapiyorsunuz saygiyida, sevgiyide kaleminize hürmetide hak ediyorsunuz...
..... Kırlangıç fırtınası nedir Ne menem bir şeydir Sen hiç bilir misin...
Dağılır gökyüzü Çatlar yer Ölüm kusar vadiler Analar ağlar...
Kararır birden ufuk Ne bir damla yağmur düşer Ne de kar yağar...
Her yüzyılda bir yağan Çöl yağmuru gibidir sevdalar Sevdalılar...
Buralarda yaşanan bir fırtına var sevdiğim Adına Kırlangıç diyorlar.
En ince duyguları, en yakıcı/ yıkıcı fırtınaları, bir çırpıda anlatıveriyor bu ülkenin kadınları.Sonra da diyor o duygulara: "Kırlangıç Fıtınaları" Sizi kutlamaktan başka bir şey kalmamış ki bize... Kutlarım... Yüreğinize sağlık.
tek ölçüde içtim sensizliği zamanın bilmem kaçıncı boyutunda önce ellerim çatladı sonra gözlerim daraldı sensizliğin son boyutunda
tebrikler şaireme bir şarkıyı aklıma getirdiniz :)) bir off çeksem karşıkı dağlar yıkılır :))) bende bir offf çeksem körfezim çoşar susturmak için beni .
Yürekler de yaşanan "KIRLANGIÇ FIRTINALARI"nı anlatmış aslında şair...Yaşadığı yerde kopan fırtınayı,duygularının kasırgasıyla harmanlayarak,dalmış içine şiirin...Hissetmiş,hissettirmiş...Ne kendine ne de çevresine kayıtsız kalabilmiş...Şair ve yazar iyi bir gözlemci olmalı elbette... Kutlarım sevgili Eylül...Kalemine ve duyarlı yüreğine sağlık.İlhamın bol olsun.
>>>>>>>>>>>>>>>>>> B İ R D E M E T !... ********************* MEVSİMLERDEN İLKBAHAR ! DIŞARDA YAĞMUR YAĞAR İKİ MART ; GÜNSE PAZAR , MİSAFİR GELDİ AHMET!.. SİTEDE NE YOK NE VAR ŞAİRLER NELER YAZAR, ŞÖYLE ATTIK BİR NAZAR, HER SAYFADA BEREKET... KİMİSİNDE COŞKULAR KİMİSİNDE İNTİZAR KOKLADIM AZAR AZAR... ŞİİRLERDEN BİR DEMET; <<<<<<<<<<<<<<<<<< Tebrik ederim...Sizi de beklerim...
Her yüzyılda bir yağan Çöl yağmuru gibidir sevdalar Sevdalılar...
Buralarda yaşanan bir fırtına var sevdiğim Adına Kırlangıç diyorlar.
abla böyle olur gurbet akşamları olağanüstü dizeler... tebrikler... yüreğine sağlık... altı ay derler kırlangıç yaşamı ... selamlar ve saygılar... dua ile.
Tüm göçmen kuşlar Yerinde yurdunda iken Nedense Nedensizliklerin açtığı Bomboş bir sayfanın tam ortasında Düğüm düğüm olmuş kelimelerin Sessizliğinde yaşanan Eksi bilmem kaç derece santigrat ısıda Göçe duran kırlangıçların Matem tuttuğu bu şehrin havasında Bir ölüm sessizliği var gülüm...
Yine çok güzel anlatım.. Yüreğinize sağlık Eylül Hanım.. Sağolun, varolun..
çok duyarlısınız çok..
bizim de gönlümüz oralarda..
yüreğinize sağlık