kıytırık bir dünyanın kıyısında oturmuş seyrediyorum uçurumların güzelliğini rüzgarın masalından -- paslı, prangalı ömrün adımlarını sürükleyen adamlar ve kadınlar az ötemde denizi olmayan bir vadide kürek arayan yolcular kadar şaşkın ve bezgin bakiyor bana umarsızlığım...
bir küfür gibi çatlıyor gökyüzü kanatlarına yıldız ölüsü takmış kuşlar bir bir düşüyor gözlerime
---- ben yine sabahı bekliyorum dokunmak için kızılından güneş yakarken son yolculuğumda kalan "üzgünüm"ü taşıyan dünlerin gemilerini....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
üzgünüm gemileri ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üzgünüm gemileri ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eğer dünlerimizden alsaydık derslerimizi , okuyabilseydik yanlışları yanlışlıklarımızı, belki daha mutlu olurduk. fakat alamıyoruz .. " ibret alınsaydı tarih tekerrürümü ederdi" denmemiş boşuna. yine de yaşam güzel.. bir daha asla görmeyeceğimiz bir yaşam bu.. güzel anlamlı ama umut yok içinde. ki ben hep umut peşinden koşarım o kaçsa bile .. umut dolu şiirlerinizi bekliyorum.. selamlar..