Bugün günlerden hiçbir gün ya da yokluğunun ertesi Yok anlamı sensiz bugünün Herhangi bir gün veya sensizliğin ertesi Takvimlerde de yok san ki bir başka zaman dilimi Yemiyorum içmiyorum Kahvaltı masam da yok Çünkü yapamıyorum seninle severdim her şeyi Zeytin ağacından da nefret eder oldum Meyveleri gözlerini hatırlatır…
Tadım tuzum da yok hiç Çay içmekten vazgeçtim, kaç şeker diye soran da yok Çünkü seninle severdim Şimdilerde kahveyi de şekersiz içiyor Etrafımda uçuşan karasinekler ile konuşup Onlar vızıldarken tepemde Ben kendimden geçiyorum…
Ayağımda prangalar, elim kolum bağlı sana gelemiyorum. Seni bulamayacağımdan korkuyorum Bir ihtimal de olsa seni bulabilsem Yetinemem ki… Dedim ya, bugün günlerden hiçbir gün Ya da sensizliğin ertesi hiçbir anlamı yok Takvimlerde ki günler sen bana gelince anlam buluyor O mutluluğu değişmem hiçbir şeye adıyla anılıyor günler
Yüreğim yetim, sevdam öksüz kaldı her gün çaresizim İçimi kimseye dökemiyorum Söyleyemiyorum kimselere herkesin bildiğini Ben de duymazdan bilmezden geliyorum Hiçbir gün bilinmeyen adreslere giderken…
Akıl sır erdiremesem de Değişmeyen bir şey var belleğimekazınan Günlerin adı değişir hiçbir günün adı olur sensizliğin ertesi Ama yalnızlığımın yokluğunun adı aynı kalır değişmez Yoksun işte, sana doğrulatsam ne değişecek ki Gerçek değil mi? Ben de değilsin ellerin bedeninde başka tendesin Çok denedim dolduramıyor boşluğunu gelen eller Yol verdim hepsine arkalarına bile bakmadan çekip gittiler Yaratamadı hiçbir boşluk gidenler içimde Bu gün günlerden hiçbir gün Malum sensizliğin ertesi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bugün Günlerden Hiçbir Gün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bugün Günlerden Hiçbir Gün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.