Katran mavisinin çiğ damlasında buldum masallarımı Solungaçlarıma kum tanesi kaçmışken Gözlerimden yaş yaş sen akıyordun Uzak lacivertlere gidiyordun, bilirim... Bari... Bari sarı gecelerin ışığında bırak gözlerini Saman kağıdında mürekkep gibi işleyeyim...
Islak yelkovan kuşunun sesinde var hecelerin Son kez Son kez duy sevdanın dağarcığını Çivitin canı çıkmış çivisinde Begonyaların cümbüşünde yıkılmalı ellerin Safrana dokunmalı kalbin Ve sırça havası dolmuş saçlarımla Hasret gidermelisin...
Ve sen adam Deryalarına gelmelisin Şiir olup akmalıyım göğsünün ufuğunda Köpük köpük dalgalarına pupa yelken Hayallerinin kuyruğundan tutup Ben de olmalıyım Mavilerinin kirpiğinde kıvrılıp yatmalı Güneş Masalları’nın tadından yemeliyim Deniz kızlarının yosun saçını koklamalı Ve gülen bir yunusun sesini okşamalıyım... Ve sen adam beni sevmelisin Bilakis okyanuslar deniz kızlarına aittir...
E F T E L Y A... (Akdeniz’i cebinde taşıyan kız... )
Seslendirme için abim Mustafa KARAHMETOĞLU’ na teşekkürlerimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRİN İZDÜŞÜMÜ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRİN İZDÜŞÜMÜ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Islak yelkovan kuşunun sesinde var hecelerin Son kez Son kez duy sevdanın dağarcığını Çivitin canı çıkmış çivisinde Begonyaların cümbüşünde yıkılmalı ellerin Safrana dokunmalı kalbin Ve sırça havası dolmuş saçlarımla Hasret gidermelisin........................çok güzel dizeler...sonsuz tebrikler
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HARİKA..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM HER İKİNİZİ DE ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIML
GÜZEL YAVRUM.SAYFAMA HOŞ GELDİN.ŞİİRİME YAPTIĞIN YORUM İÇİN SANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.FACEDE DEVAMLI TAKİP EDİYORUM SENİ.NE KADAR GÜZEL ŞİİR YAZMIŞSIN ÖYLE MISRALAR ÖYLE BİR COŞMUŞLAR Kİ KAYNAKLARINDAN ÇIKARKEN BÜYÜK BİR IRMAK OLUP AKIYORLAR O COŞKUN ENGİN OKYANUSA.İMGELERİN BİRER SANDAL OLMUŞ YÜZÜYORLAR .İMGELER ÇOK GÜZELDİ.
Katran mavisinin çiğ damlasında buldum masallarımı Islak yelkovan kuşunun sesinde var hecelerin Hayallerinin kuyruğundan tutup Ben de olmalıyım Mavilerinin kirpiğinde kıvrılıp yatmalı Güneş Masalları’nın tadından yemeliyim Deniz kızlarının yosun saçını koklamalı
BUNLAR HARİKULADE İMGELERDİ.BETİMLEMELERDE AYNI GÜZELLİKTEYDİ. HARİKA BİR ŞİİRDİ. ÇOK YÜREKTEN ARZULAYARAK VE İSTEYEREK SEVGİLİYE YAZILMIŞ BU ŞİİRİ KUTLUYORUM.SENİ ÇOK ÇOK ÖPÜYORUM .CANIM BENİM.KUCAK DOLUSU SEVGİ VE SELAMLAR GÖNDERİYORUM SANA.
Bilakis okyanuslar deniz kızlarına aittir...diye biten şiirin içinde yelkovan kuşlarının uçması bütünlüğe ne çok uymuş.Çünkü yelkovan kuşları okyanuslarda yaşayan ve yalnızca üreme döneminde karaya çıkan kuşlardır.Dişisi ve erkeği aynı derecede sorumluluk paylaşan kuluçkaya sırayla yatan kuşlardır.Ah be adam deryalarına gelmeli aynı ölçüde paylaşmalıydı bu sevdayı dedim.
Şiir de yorumda bende iyi düşünceler bıraktı.Sen Akdenizi cebinde taşıyan kız imzanı şiire mühür gibi basmışsın.Sevgimle kutlarım.
duygular ve özlemler mısralara ustaca işlenmiş. anlatım çok güzel tasvirlerle süslenmiş. beğeni ile okuduğum zarif bir şiir ve yorum emek veren kalemleri tebrik ederim
Yürek sesine, ilhama, ŞİİRE selam E F T E L Y A. Akdeniz'in sabah yeli ılıklığında taze çiğ damlaları gibi düşmüş şiir günün sayfalarına. Sunumuyla - ezgisiyle, bir bütün olarak tat verendi. Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlayıp kutladım sizleri. kemal polat
Bu şiiri de gömleğimin cebine koyarım, ki rüzgar çalmaz ise eğer...