Benim adım gece Gökyüzünün yedi rengini elinden alır Boyarım karaya… En büyük sevdaları aşkları saklarım içimde Derin derin acılar Dinmek bilmeyen sancılar Gözlerin damla damla akıttığı yaşlar var bende Benim adım gece Her gece koynuma gömerim güneşi…
Benim adım gece Gelemesem de gündüzlerimin rengine Asırlardır süren sevdam Yüzyıllarca yine sürecek Sahi aşk yana yana sevmek değil miydi? Yanında olmayanı sırtlayıp taşımak değil miydi yüreğe? Karışmadan birbirine, dokunmadan sevebilmek değil miydi?
Benim adım gece Ne çıkar? Yan yana göz göze gelmesek! Sahi gözlerde birbirine hasret değil mi? Kaç yazar? Eller gibi ömrümüzce bizde hasret çeksek Aynı bedende tek yürek olamasak…
Varsın gece karanlıklarıyla savursun kainatı Gündüzün bağrından kopup Bin bir renkle aydınlatsın sevdalı yürekleri Bir kara sevdadır gece sonsuzluğa yürümek Haydi, ver elini sonsuzluğa gidelim seninle…
Benim adım gece! Gün ışığına hasret sansalar da beni Bağrımda saklarım gündüzleri Gündüzün bağrından çıkar kapatırım tüm ışıkları Devirler açtık, devirler kapattık Çağlarca yaşadık Ne birbirimize karıştık Ne de sıramızı karıştırdık…
Kapatırım güneşi karanlıklarımla Geceyim! Benim adım gece! Gündüze kör kütük aşık gece! Zannederler ki gecegündüze yetişemez Gündüz geceye hep geç kalır…
Benim adım gece! Alırım güneşi kapkara yanık bağrıma her sabah Dağların ardından göz kırparım yeryüzüne… Karanlıklardan taşıp göz pınarlarına yaş olur dolarım Ama yere düşmeyen iki damlaydı sana olan sevdam Haykırmak isteyip Haykıramadığım iki kelimeydi büyük aşkım…
Benim adım gece! Konuşup konuşup da sustuğumuz yerdeydi kaderimiz Arkanı dönüp giderken şafağa Gitme kal diye bağıran yüreğimin Dudaklarıma söz geçirip susturmasıydı çaresizliğimiz Seninle sustuğumuz yerde başladı büyük aşkımız Çünkü; Benim adım gece…
/Aşk gecenin en karanlık yerinde başlar. Gecenin en sessiz anında sigaramın dumanından yüreğime sarkar/
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benim Adım Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benim Adım Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim adım gece Ne çıkar? Yan yana göz göze gelmesek! Sahi gözlerde birbirine hasret değil mi? Kaç yazar? Eller gibi ömrümüzce bizde hasret çeksek Aynı bedende tek yürek olamasak… ÇOK GÜZEL SÖZLER MUSTAFA YÜREĞİNE SAGLIK ARKADAŞIM VAROL
Varsın gece karanlıklarıyla savursun kainatı Gündüzün bağrından kopup Bin bir renkle aydınlatsın sevdalı yürekleri Bir kara sevdadır gece sonsuzluğa yürümek Haydi, ver elini sonsuzluğa gidelim seninle…
Sevmek el ele sonsuzluga yürümektir abim yüregine saglık begenerek okudum ve dinledim güzel şiirini saygılarımla...
Ne çıkar?
Yan yana göz göze gelmesek!
Sahi gözlerde birbirine hasret değil mi?
Kaç yazar?
Eller gibi ömrümüzce bizde hasret çeksek
Aynı bedende tek yürek olamasak…
ÇOK GÜZEL SÖZLER MUSTAFA YÜREĞİNE SAGLIK ARKADAŞIM VAROL