Sol yanımda ki yaralarıma bastığım son sevdamdın Sevda denizinin ortasında bulunca kendimi Mutluluktan diplere daldım Meğer yalanmış tüm sevdalar bütün aşklar Kahrını ben çektim bu aşkın sen sefasını sürdün Sol yanımdan vurgun yiyince anladım…
Hazan mevsiminde düşen yapraklar gibi Sürüklenirken bir oraya bir buraya Sevdan bahar çiçekleri açtırmıştı sol yanımda Meğer mevsimsiz açan badem ağacı gibi Yanlış iklimlerde yüreğimde tomurcuklandın Ne zormuş zemheride sevdalanmak Ayaz vurmadan bahar gelmezmiş Meğer yalanmış tüm sevdalar bütün aşklar Baharda ayazı yiyince anladım…
Dalından kopmuş yapraklar gibiyim fırtına savurur Takar peşine düşlerimle beraber hayallerimi de sürükler Götürür umursamadan bilinmeyen adreslere Şimdi yaşıyorum acıların en çekilmezini Kırağı düştü yazdan kalma bir günde bedenime…
Sen bitirmedin, öldürmedin beni Ağır ağır tükettin Gördün gözlerinle gözlerimde ki tükenmişliğin resmini Ayaz vurdu yüreğime kaskatı buz kesildim Nerede benim ırmağım? Kapılıp deli dolu akışına denizlere dökülmek isterim…
Ne ummuştum ne buldum tek çarem kaldı Ayaz vurmadan bahar gelmezmiş Sevda yüklü yüreğimi don vurdu Sana çok güvenmiştim, senden öncem yoktu Ahirim sensin dedim Soyundum seninle sevdanı giyindim Sevdalanmak bir suçmuş meğer Hani “her şeyimsin gönlümde açan çiçeksin” derdin Hani vazgeçilmezdim? Bir bahar akşamı Ayaz ile bir olup sol yanımdan vurdun beni…
//Sen yanan göğsünde ayaz ile nefes alırken gönlünde bahar çiçekleri açtı. Beni ayaz vurdu, sol yanım dondu kaskatı kalakaldım iki büklüm sokaklarda…// Mustafa KARAAHMETOĞLU 09.05.2015
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayaz Vurdu Sol Yanımı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayaz Vurdu Sol Yanımı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.