Soldan sağa çengel bir bulmacada, Öyle çaresizce harflerin arasında Eski Mısır’da bir Tanrı, Yâda yukarıdan aşağıya Mardin’de bir kiliseyim. Vaftiz ederim acımı günde üç öğün. Yarın bir kadına âşık olmayı düşünüyorum. Recmedilmiş kelimelerle konuşmalıyım ki, Ben giderken acım/ama-lı Taş kesilmeli bütün diller, konuşamamalı. Bir viyadükten dönemeyip şarampole yuvarlanmalıyım. Kaskatı kesilmeli bedenim, Bir ipin iğne deliğinden geçmesi gibi zor olmalı, Ağrısı dizlerimde bilinmeli. İlkokul atlasında ayaklarımı bir denize bırakmalı,
That woman is that you
Hurafeye kurban gitmiş bir papatyayı teselli eder gibi İkna etmelisin beni. Babadan kalma kederimi dağıtmalısın. Çoraplarımı çıkarmalısın Vaktin oldukça saçlarımı okşamalısın Sana peronlar dolusu küfürler öğreteceğim Ağır aksan biraz dramatazisyon Kat-l-anmalısın kanuni olmayan şiirlerime. Tüm kaslarınla gülmelisin esprilerime, Sarışın bir nokta değmeli gülüşüne. Gece olmalı, Uyku alışkanlığımızı yitirmeliyiz. Dua etmeliyiz. Tanrı elimizden tutup parka götürmeli bizi. Uzun aradan sonra yağmur yağmalı. Uzakta pişen tandır ekmeği gibi Mistik kokmalı toprak. Filanca acımdan öpmelisin Falanca acım kıskanmalı. Gökyüzü sancılı bir cerahatle doğurmalı güneşi. Sen uzun menzilli açmalısın kollarını, Dudaklarımız tamamlamalı birbirini, Mesela sen sığınağım olmalısın. Bombalar patlayınca Satranç masasında Tüm askerleri ölen lanet olası bir şah gibi Göğsüne sığınmalıyım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'LA ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'LA ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.