Alıştım yokluğuna, yakınımda iken uzak kalmana Önce kabullenemiyor, zoruma gidiyordu Artık hiç bir şey canımı da yakmıyor Senden de vazgeçmedim Sadece Yıkıyor kirpiklerimden süzülen gözyaşlarım kirli sokaklarını Ama sen hiç farkında bile değilsin! Bir nefesinle gün yüzüne çıkacak Sana olan özlemlerle tozlanmış sevdamın…
Yüreğimin bir köşesine kurduğum Derme çatma raf’ta duran Tozlar arasında kaybolmuş iki kitap gibiyiz seninle Sayfaları hiç açılmamış örümcekler yuva yapmış Gün gelir de biri okur belki diye duruyorlar öylece Kim bilir mazide kalan bir iki kişi almış eline Biri yarıya kadar, diğeri üç beş sayfa çevirmiş Ne yazıldığını hiç anlamamışlar yürek denilen sayfada…
Görünce bende aldım sana ait olanı elime Sayfalar sararmış, yazılar seçilmiyor Üstünde bir karış toz Nefesim yettiğince birkaç defa üfledim Ortalık adeta toz bulutu Gözlüğümü taktım okumaya çalışıyorum Unutmak istemişsin geçmişe dair ne varsa Yemin etmişsin sanki aşka yeni bir sevdaya…
Aynı sabaha birlikte uyandığımız Zifiri gecelerimiz gibi ay düşmeyen yüreğimize ışık gibi sızan Ölümsüz sevdan dolu gecelerimde! Sadece sen varsın Sadece zeytin karası gözlerin Sanki bakışların öldürmeye niyetli sevdayı Yüreğimde ki soğukkanlı katilsin işte…
Hayat kambur olmuş sırtına Yaşam için mücadele veren sevdanın kara gözleriydi Adeta gözkapaklarından sevda sızıyor bakamıyorum. Ben kendime öyle ağırım ki Gözlerimi açamıyorum Kurşun gibi delip geçiyor bakışların…
Yalnızlığım çok geliyor taşıyamıyorum Sayfaları çevirdikçe nefretini görüyorum Yaşadıklarını düşünüyorum Kulaklarımı avaz avaz çığlıkların tırmalıyor Yüreğimde yankılanıp birbirine karışıyor…
Anlıyorum ki dönülmez bir yoldasın kendine ceza vermişsin. Şimdi faili meçhul olan sevdalar için Mutluluktan vazgeçmişsin! Dur! Duygularını hapsetme dipsiz kuyulara Mutluluk bir nefes kadar yakınında…
Tozlu kitabın sayfalarını çevirdikçe dada iyi anlıyorum Geçmişe lanetler yağdırıp, silahını hep yeni sevdalara çevirmiş İntikam alırcasına Ellerin titremeden tetiği çekecek Yeni sevdalar sadece kurban olacak senin için
Med cezir gibisin yürek sahilimde gelgitler yaşayan Alıştım hırçın dalgalarına Martıların çığlıkları gibi avaz avaz çığlıklarına. Sende alış benim yürek yangınlarıma Dünya ahret acım ol diye sevmedim seni…
Bir bakışın yeter, gel hep baş tacım ol Sevda kurşunlarıyla Tam on iki’den, yüreğimin orta yerinden Vuracaksan beni...
Mustafa KARAAHMETOĞLU /Sensiz Yüreğimden Dökülenler/ 17.04.2015
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vuracaksan Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vuracaksan Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Görünce bende aldım sana ait olanı elime Sayfalar sararmış, yazılar seçilmiyor Üstünde bir karış toz Nefesim yettiğince birkaç defa üfledim Ortalık adeta toz bulutu. Şiirin her mısresı ayrı bir güzellikte duygu yüklü . güzel şiir kutlarım arkadaşım Saygılarımla.
Sayfalar sararmış, yazılar seçilmiyor
Üstünde bir karış toz
Nefesim yettiğince birkaç defa üfledim
Ortalık adeta toz bulutu. Şiirin her mısresı ayrı bir güzellikte duygu yüklü . güzel şiir kutlarım arkadaşım Saygılarımla.