(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yasladım başımı sabahın üçüne Şimdi anladınız mı Bir kadın neden şair oluyor vuruldum bu mısralara. kadın üzerine çok şey söylenebilir ama siz zaten tercüman olmuşsunuz tebrikler
Dilime Dinime Kan duruyor Şimdi anladınız mı Bir kadın neden şair oluyor....
tEMEL DEĞERLERİMİZ KULLANILIYOR ACIMASIZCA, HAYVANLAR AÇ İKEN SALDIRIR İNSANLAR İSE DOYUNCA SALDIRIR AYMAZ İLE DOYMAZ OLMUŞ BİRBİRİNE ŞAHİT BOŞUNA YOLCU OLMUŞ ABBAS ZAMAN ÇOK KÖTÜ,ÖTESİ İSE İŞKENCEDİR YAŞARKEN!..
yani içimi bilye kutusu say ,,,,, her şiirinde kutuyu boşaltuyorsun be şairim be dilinin ucunda süslü acılar doğuran ,,, şapka çıkartıyorum....şiirli günler.............
ruhumuzun eşi hatta ikizi... kalbimizin yarısı... doğrusu ile birlikte olunduğunda yaşamı güzelleştiren,hayatı anlamlı kılan... hayat,aşk ve sevgi kelimesine mana katan... nefes almayı bile anlama dönüştüren... kimi zaman huzur ve mutluluk veren... kimi zaman başımızın tatlı belası kesilen... ama bazende yaşarken öldüren, süründüren, beter eden... güzelliğe dikkat çeken... zerafete ve estetiğe değer katan... doğaya en güzel ayrıntıyı ekleyen... şiir yazdıran, şarkı besteleten... onla da, onsuz da yapamadığımız... eş, sevgili, arkadaş, yoldaş... sade ama çok karışık... zayıf gibi ama güçlü... akıl karıştıran ama hayranlık uyandıran... insanı çıldırtan ama mükemmel olan... ne onunla ne de onsuz olan... anne olan... kırılgan...
tadı sözcüklerde düğümlenmiş
sevgıler...