İçinden deniz geçmiyorsa öpme beni asma saçlarıma eylül düşleri zaten sarı onlar.
… kırkikindiler geliyor süslenelim gelmeden leyleklerde gelecek çatılara çocukluğumun ebeleriydi onlar ağzında kundaklı bebekler.
… vakitleri çalan özlemleri de çalar nisanda ağlar insanla ıslanır onun gözleri de babam da gitmişti bu ayda bilmediği iklimlere. … ne şaşkın bu mevsimler ben onlardan da bildim bileli cemre toplarım ceplerime hava su toprak hep olur düşlerimde…
kendime düşer sen yanım son cemre adı yok mavi sevincim diğer yanım ya siyahım hüznüm renklerle oynanmaz olduğu gibi kalsın sözcüklere kayar çocuk yanım.
bazen başka yüzlere düşer kendim sanırım eksilmez artarım düş biriktirir yarın alırım insanız bitmez ömür bitmeden isteyen yanımız.
içlenirim ben de elbet şarap olur özlediğim mahzeninde saklı tutarım.
düşlerim örselenir arada kızgın demirlerle dağlanır yıldızlar iğreti gecede ay kendini kanatır dolunayken.
eksik kürek tek sandal gitse gidemez kalsa kalamaz. çok roman okudum sanırım.
coğrafyalar çizerim de pusula kullanmayı bilmem güneş nerden doğar nerden batar garip şey özlemek kendime giderim.
içinden deniz geçmiyorsa öpme beni mavi kalsın şarkılar..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi Kalsın Şarkılar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi Kalsın Şarkılar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vakitleri çalan özlemleri de çalar nisanda ağlar insanla ıslanır onun gözleri de babam da gitmişti bu ayda bilmediği iklimlere. TEBRİKLER EFENDİM GAYET GÜZEL OLMUŞ
Hiç yapmadığım bir şeyi yapacaktım eğer tutmasam kendimi . Şiirinizi alıp ilk dizesinden en sona ve hatta başlığı ve hatta imzanız dahil bu yorum pencereme ekleyecektim ... O kadar güzel ve etkileyici ki . Hayret bakıp bakıp duruyorum bir şeyler daha söylemek/yazmak için , bulamıyorum . Yüzümde bir tebessüm sadece . İyisi mi ben bu şiiri alıp listeme ekleyeyim ....
içinden deniz geçmiyorsa öpme beni mavi kalsın şarkılar.. .............................. İşte burası güneşin kızı;sırF burası,sadece burası...Kocaman bir şiir damıtır kağıtlara.... İçinden deniz geçmeyen,hatta suya hasret ne kurak gönüllerde kaybolduk zaman zaman değil mi! Üstelik biliyorken,içindeyken;tam da ortasındayken hani yalnızlığımızın,ne yabanıl duyguları aşk diye sarıp sarmaladık biz! Onların içinden deniz geçmiyordu belki,biz bir ummandık...Sel olup taşandık... Ne zaman küçük bir dalga sesi duysak,dalgalarca coştuk biz,gerisi gelir belki diye umarak,bekleyerek,günü güne ekleyerek....Oysa ki heyhât...Dedim ya,içi yeşermeyen ne bilir suyu...Gözü yaşarmayan ne bilir aşkı...
Sen yarınlara yağ içindeki ummanla e mi güneşin kızı?Hem martılar da eşlik eder sana,bir de ben...
ÇOK,ÇOK ÖZEL BİR ŞİİRDİ YİNE... KUTLUYORUM...
savaşçı tarafından 2/26/2008 8:43:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
savaşçı tarafından 2/26/2008 5:42:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Elit,ayrık,özgün,etkili bir sunum.
Enfes bir şiir görgüsü...
Baştan sona şiirsel bir akış.
Uçlandırılmış bir poetik kalite.
Kutluyorum.
Erdemle.