Ayrılıklar sıralanır yaşamın eşiğine Eskinin özlemleri alevlenir Çocuk gözlerine yerleşmiş tasalar Bir yanma ki tiz sesiyle çığlıklar Eski şarkılar gibi çöker içine... Çarpan yüreğinde sonbahar çöreklenir Yaprak dökümü başlar sarı, kırmızı renklerde... Bir ayna tutar sana yaşam; Her seferinde ayrı bir yüzünü görürsün Bilmediğin senler sıralanır Alnında tebessüm sarısı bir hayat Ne zaman aklaşır saçlar o zaman anlarsın Aynaların sana yalan söylediğini Ömrün yıldız kayması kadar olduğunu Geride kalır yıllar dediğin yaşın Oysa ölüme koşarsın anlamadan Ne büyük aşklar kalır, ne özlemler Ellerinde titremeye başlar yüreğin Keşkeler büyüttüğün geceler Kararır düşer, mehtap saklanır Güneşe bakamaz olur yorgun gözlerin Yaşadıkların kadar yaşarır... Bilirsin sana verilen replikler son bulur O yüzden boş dersin hayata Zaten yoktu dersin... Alnındaki çizgileri saymazsan! Teninde yaşlanır sevmişlikler Bir tek gözleri değişmez insanın Bir de dünyaya attığı parmak izi..! Oysa ölümsüzlüğü bahşetmişti yaradan Hayat deneni.... İnsan şeytana sattığı an ölmüştü insan... Hüznün tasını asmıştı boynuna, Durmadan dolup boşalan... Bu yüzden ağlamana hiç şaşma ey insan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüznün Tası Boynumuzda... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüznün Tası Boynumuzda... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir tek gözleri değişmez insanın Bir de dünyaya attığı parmak izi..! Oysa ölümsüzlüğü bahşetmişti yaradan Hayat deneni.... İnsan şeytana sattığı an ölmüştü insan... Hüznün tasını asmıştı boynuna, Durmadan dolup boşalan... Bu yüzden ağlamana hiç şaşma ey insan!
Bugün hüzünlerden gidiyor tüm şiirler adeta şairler tek yürek olmuşlar sevgili Neslihan dizelerin başından sonuna kadar yaşamın içindeki hani o söylemeye de korktuğumuz söylersek de içimizin acıyacağını bildiğimiz gerçekler ve yüzleşmeyi de hiç istemeyiz bu yüzden geçen yıllarda aynalara bakmaya,bir kabullenememe başlar yaşamımızın orta yerinde iken ve sona yaklaşırken bir durgunluk bir sessizlik çörekleniverir yüreğimizin tam orta yerine..Ama yine de hani bir düşünürün dediği gibi (F.Colins WIDMAN) yaşa ,her şeyden önce yaşa ve sırf tesadüfen bu dünyaya gelmiş olduğun için laf olsun diye günlerini geçirme.. Her şeye rağmen sevgili dostum yaşamın o güzelliklerinin ellerinden tutup da ömrü geçirmek çok daha güzel.. Yüreğine sağlık tekrar çok güzeldi kutluyorum yürekten günün şiirlerine girmesini dilediğim şiirlerden biri oldu sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Önce gölgen vursun yaşama.
Sen ardından
Üzerine basa basa
Adımla..