Yaşım yarıdan fazla Gücümün çok üstünde istikbal... Ya ben hayatı hiç sevemedim Ya da sevmelik değil bu yaşanmışlar...
Aklım kan revan içinde Saçlarım dibine kadar ak. İki ucu düğümlü yollardan geçiyoruz Avuçlarımda elleri kırılmış bir visal Sen değil miydin? Yatıyorum sen, kalkıyorum senden kalma bir ben Sığındığım köklü bir ayrılık çınarı sevdiğim
Aynalı dört duvar Küçük küçük umutlara kelepçe. Yok; varlık arasında derin bir pencere. Nefes almak; salkım salkım gözyaşı. Ya kendini çıkar benden yarım olayım Ya da yarım ol sana varayım.
Güneş soğuk, buzuldan öte bakışların Ay içine çekiyor iliklerimi. Kim sırtımdan yırttı sevdiğim Aynalı odada gömleğimi?
Şimdi beni bırak! Vakit sensizliğe verem Kalbim sende aklım başka Genzimi yakan bir tütün kokusunda sakla beni İçinde kaybolduğum yasakla. Her şey darmadağın sevdiğim. Pişmanlıklar ve diz boyu firak. Bak ikiye böldüm kendimi Benim olanı al, senin olanı bırak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneş soğuk, buzuldan öte bakışların Ay içine çekiyor iliklerimi. Kim sırtımdan yırttı sevdiğim Aynalı odada gömleğimi? Mustafa DOĞAN Yusufun edebini,Züleyha'nın aşkını anlatmış bir satırda. Güçlü bezemelerle yüklü duygu seliydi teşekkürler.
Ay içine çekiyor iliklerimi.
Kim sırtımdan yırttı sevdiğim
Aynalı odada gömleğimi? Mustafa DOĞAN
Yusufun edebini,Züleyha'nın aşkını anlatmış bir satırda. Güçlü bezemelerle yüklü duygu seliydi teşekkürler.