Bir kadın satıyorsa vucudunu kirli para karşılığı doyurmak için çocuklarını onu lanetlemek yerine utanmak gerekli mi dersin?
Bir ihtiyar dileniyorsa gün boyu avuç açıp köşe başlarında yaşamak istiyorsa ölümlere inat onu kınamak yerine düşünmek gerekli mi dersin?
Bir çocuk sabahın köründe uykularını bölüp simit diye bağırıyorsa okul çantası yerine boya sandığı taşıyorsa küçücük elleri yaşamak korkusu sarmışsa düşlerini onu itip kakmak yerine utanmak gerekli mi dersin?
Bir yanda yokluk yoksulluk sürerken bir yanda vurguncular kol gezerken ve ezerken güçlü güçsüzü sen çekilmişsen köşene yatıyorsan vicdanı rahat utanmak gerekli mi dersin? ne dersin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Utanmak Gerekli mi Dersin? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Utanmak Gerekli mi Dersin? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Utanmak bir mezziyettir Bu duyguya sahip insan söylediklerini yapamaz yapmaz Allah korkusu olmayan kul hakkının ne kadar zor ve ince bir hesap olduğunu Bilen yapamaz yapmamalı hoşça Kaş'ın saygılsr
Bu duyguya sahip insan söylediklerini yapamaz yapmaz
Allah korkusu olmayan kul hakkının ne kadar zor ve ince bir hesap olduğunu
Bilen yapamaz yapmamalı hoşça Kaş'ın saygılsr