Sen yine yoksun ya! Bu gece daha karanlık Ve… İnadına daha sessiz! Ben yine mahkûm olsam da yalnızlığa Geceler yine koyu lacivert Hep aynı zifiri karanlık Sadece bir fark var arada! Dolunayla birlikte Hüzünlü bir şeyler gizli bu gece de…
Düşünüyorum! Soruyorum kendime: Acaba? Acaba diyorum. Rengim mi kararmış Benzim mi solmuş Yoksa bana mı öyle geliyor Yalnızlığım zifiri karanlık gecede?
Peki, neden? Bu gece neden suskun? Her zamankinden neden daha farklı? Hep bana mı esecek baharı yaşadığımı düşünürken Hazan mevsiminde hüzün rüzgârları? Estikçe kasıp kavuracak içimi…
Geceler özlemlerime kamçı vurur Yaralarımı azdırır kanatır Yüreğimi yakar kor ateşi hasretin Bakışlarım donuklaşıp odaklansa da bir noktaya Görünürde hiçbir şey yokur boşlukta Zifiri karanlıkta gülmeyi unuturum Gecenin siyahı süzülürken gözlerimden Yalnızlığıma isyan ederim…
Özlemlerin büyüdükçe büyür büyür Sığmam kabıma! Hasretin kor ateşi düşünce yüreğine Zifiri karanlık gecelerde kaybolursun gözyaşlarına set çekemezsin Sevda ateşi yakmıştır bir kere sol yanını Elinden hiçbir şey gelmez Gücün sadece ağlamaya yeter Çaresiz kalırsın Kim bilir, çaresizlikten Aklından ölüm geçer, gözlerin tavana asılı kaldığında…
Her şeyimi seninle noktalamak Biz olup hayatı paylaşmak isterken Sen hiç olup çekip gitmeyi seçtin Ben yollarına güller döküp dönüşünü beklerken Sen sonu olmayan dönülmeyecek yolları seçtin
Ben zifiri karanlık gecelerde soğuk yatağımda için için ağlarken Sen başkalarının sıcacık yatağında hayat buldun... Meğer benimkisi umutsuz bir sevdaymış Kaçak yolcuymuşum yüreğinde Pusulamı şaşırıp rotamı kaybetmiş Sensizlikte kaybolmuşum Zifiri karanlık gecelerde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ziifiri Karanlık Geceler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ziifiri Karanlık Geceler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir taraf cefasını çekerken sevdanın diğer tarafın umurunda olmaz senin yaşadıklarından, hayattan sıyrılışından, vazgeçişlerinden umarsız yaşar...... O başka bir hayatta sefasını sürerken sen kalakalırsın gözlerinden düşen yaşla...