gizli bir yağmurdu benimkisi içime atar, oracıkta ıslanırdı kalbim usulca ağlardım yokluğuna sebepsiz, nedensiz, kimsesiz sessizdi, yalnız dı yüreğim gülerdi cam gibi gözlerim içim ise can gibi karla karışıktı karmakarışıktı aklım ne kötü ağlayamamak ya da gözyaşlarını dışa vuramamak ne zordu öyle kanla karışık bir aşkın yollarıyla ayakta kalmak ne saçmaydı, aptalcaydı belkide tüm imkansızlığının ertesinde yolları hayal edip düşlerine yattığım gecelerden her gece nefret etmek ne zordu öyle mide ağrısıyla karanlık sabahlara uyanmak ey gidi hayat! böyle mi olacaktı aşk..
belki sıra dışıydı ya da aynaların, görünmeyen bir yanıydı gözlerim içime attığım akşamların kızıla boyanan tek gecesiydi uçup giden umutlarımla bit tek sana açılmıştım giden hayallerimle bir tek sende yanmıştım gidişinle bir tek sana ağlamıştım içimden giden bir yağmurla çorak bir topraktım..
yandım ama anlatamadım ağladım ama duyuramadım üşüdüm sevdiğim, yoktun ısınamadım terliydim, soğuktu konuşamadım gizli bir yağmurdu şöyle vurup da yıllara göstere göstere ağlayamadım.. . . . Mawish . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gizli Bir Yağmurdu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gizli Bir Yağmurdu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yandım ama anlatamadım ağladım ama duyuramadım üşüdüm sevdiğim, yoktun ısınamadım terliydim, soğuktu konuşamadım gizli bir yağmurdu şöyle vurup da yıllara göstere göstere ağlayamadım.. .
İÇTEN İÇE YANMAK
TEBRİKLER