Bensizliği sen seçtin………………………………...............…G.Y Masamda boş olsa da yerin, Buna da alışırım iyi bilirim. Yanmaz artık acılarla yoğrulan yüreğim. Ne çıkar çalmazsa kapımda ki zilim Sussa da telefonum, Boş kalsa da sol yanım Emin ol sevgilim Bundan sonra hatırladıkça, Hepsine güler geçerim. Bensizliği sen seçtin Sorumlusu ben değilim…
Sensizliği ben seçmedim ki……………………….…............M.K Unutma, masalar boş kalmaz, Gidenin yerini inan gelen doldurmaz Alışsan da yokluğuma ciğerin yanar Acılara katlanamaz yüreğin bilirim Kapı zilin belki de hiç çalmayacak! Susacak telefonların Arayanın soranın da olmayacak Boş kalsa da sol yanın ne çıkar Orada maziye dair derin izler var. Benim kıskanç sevdiceğim Hatırladıkça seni, güleceğimi sanıyorsan, Ya kendini kandırıyorsan Ben gözyaşlarımla dertleşeceğim Sensizliği ben seçmedim ki, sen seçtin! Kadir kıymet bilmedin…
Bir daha dönme geriye ……………..……………................G.Y Ben affederim belki Yüreğim ne der bilemem terk edip giden sendin Elinde özürlerinle geri dönen de sensin Eşeleme, bu aşk bırak olduğu yerde küllensin Ayrılığımızın daha ilk günü Bak sanki bir asır geçmiş gibi Özleyen de yine sensin Rüzgâr gibi gelişin, fırtına gibi esişin, Hayallerimi umutlarımı biçişini unutur muyum? Bensizliği ben değil sen seçtin! Yolun açık olsun sevgilim…
Merak etme, çalmam kapını bir daha………………..........M.K Yüzüme kapanan Gönül kapın açık olsa da, dönmem asla Dönüp de bakmam geriye Aslında ben senden ayrılmadım, Hala sendeyim. Ben zamanı durdurdum ve senli saatlerdeyim Sitemleri ekledin peşi peşine Günahlarının vebali de benim Anlamadan yaktın, yıkıp geçtin sevdamı Sensizliği ben seçmedim ki, sen seçtin! Kadir kıymet bilmedin…
Sonbahardır bendeki mevsim………………………............G.Y Sarıya dönüşür hep mavilerim. Gitmek için yine hazanı bekledin? Bensizliği sen seçtin Ben merhaba derken, Sen hep elveda dedin. Çok sevdim ama mutlu edemedim. Ne istediğini bile bilmezken, Benden özveri bekledin Bensizliği ben değil sen seçtin! Güle güle, elveda sevdiğim
Bu gidişle, baharları hiç göremeyeceksin……..........……M.K Hazan ve hüzünler arasında, Med cezirlerle boğuşacak Baharlara hasret kalacaksın. Oysa ben de maviler duruyor Ayrılığı sen seçtin Ben veda etmedim ki, hala sendeyim Sen, asıl mutlu olmayı beceremedin. İstediğim bir nokta kadar anlayıştı senden Aldırış etmeden delice sevdama Kopup gittin benden sebepsizce Sensizliği ben seçmedim ki, sen seçtin! Kadir kıymet bilmedin…
“Bir yüreğe bir sevda yeter dedin yüreğimi önce sen terk ettin”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Seçtin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Seçtin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin her devirde tartışma yaratan bir sanat dalı olması, bir anlamda, onun cazibesinden ileri geliyor zannedersem . Friedrich Hegel’in, “ Güzel sanatların en üstünü ve en zor olanı şiir sanatıdır.” söyleminin altında yatan gerçek de, bu olmalı ne denirki .kocaaa yüregine sevgiler saygılar kutlarım canii gönülden harikaydı emek verilen dizelerini tekrar kutlarım