Anne uzaksın saçlarıma kâh bahar, kâh zemheri esiyor rüzgarlarımda, çiçek alıp çiçek satıyorum saklıma söz seçiyorum her gece şiirlerim uyanıyor benden önce sabaha…
teninde uyanıyorum ay yüzüm utangaç kırmızı tıka basa dolduruyorum gökyüzüne sevgimi gülerse gözlerimin rengi söz borcum olsun sana getireceğim dizelerimdeki gizliyi…
dolduğunda güneş kadehine zamanı alınca paranteze mavi içen ömrüme takılıp gelirse uçurtmalarla yüzü sarıya taranır saçlarım rüzgârdan çalarım kokusunu o duymadan derinken uykusu.
uzaklar yordu anne yol vuruldu yorgun silahta doğrulmuş namludur sessizlik hızmalı gülüşüm bu gece esrik devrik öpmedi yanağımı özlemişlik bu gece dudağım bir garip konuşmuyor en sevdiğim ses boş çerçeve sensizlik.
bu gün İstanbul gelin oldu saçları beyaz eteği hüzün açıkça kar yağdı anneciğim sevmişlikse alevden kırmızı bir elbise…
masallar güzeldir derdin uyku arası sevişmelerimde rüyalar gerçek olur mu anne anlat bana yeniden çocukluğumu tükenen günlerimdeyim
biliyor musun? babamı çok özledim seni de, birini daha onu sana sonra söylerim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzaksın Saçlarıma... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzaksın Saçlarıma... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,aradan bir şey çekilmezki,kıristal gibi ya dağılı verirse,suç işlemek ister miyim?Hayır ama dayanamadım.. 'Öpmesin yanağınızı özlemişlik' suç işlemedim ve siz görmediniz.Selam,saygı.
Bir söylemle istanbulu gelin yapıp başına duvak takan ve her şiirinde benim hayal gücümü zorlayan zengin yürekli kardeşim Bu şiirinde uyumaz bu akşam İstediği kadar uyumasın umrumda bile değil Beni de uyutmamaya kalkarsa bu şiirin azarlarım bak ha Haberin olsun
Masumiyetin dile geilşine en güzel kutsallıktır anneyi sırdaş seçmek yüreğin buruk ve hüznüne teselli arayan duyguların dile gelmesine dil olmuş dizeler. Kutlarım sevgilerimle...
teninde uyanıyorum ay yüzüm utangaç kırmızı tıka basa dolduruyorum gökyüzüne sevgimi gülerse gözlerimin rengi söz borcum olsun sana getireceğim dizelerimdeki gizliyi…
ısssız bir beldenin sükutunda okdum sanki şiirinizi... his vardı huzura dair... tbr...
uzaklar yordu anne yol vuruldu yorgun silahta doğrulmuş namludur sessizlik hızmalı gülüşüm bu gece esrik devrik öpmedi yanağımı özlemişlik bu gece dudağım bir garip konuşmuyor en sevdiğim ses boş çerçeve sensizlik.
şiire yorum gerekmez
susmalı
bir yüreğin kapıları ardına kadar açılmış...
dost ne denir ki
kelimeler kifayetsizdir dem almalı şiirde
kutlarım sevgilerimle dost
annenize ve tüm özleminize eşlik etsin diye bırakıyorum sayfana benden olsun
saat kırmızısında gezinirken özlemin makamı cebinde küf tutmuş segah bir rüzgar sızıyor gecenin avuçlarından. Renklerin tılsımını yitirmiş ressamların şaşkın voltasında ve tuvale henüz vurulmamış fırçanın darbesinde saklı adın.Şimdi kendine ninni söyleyen bir çocuk avuntusunda dem alıyor zaman ve damla damla düşüyor şehir suskun kalabalığına.Her sallanışında hiç bir kelimenin namusuna ilişmeden ayrılığa açan deprem çiçeği kalemim. yani mahcup ve bir o kadar kaçak ve göğsü Anadolu kadar bereketli bir kadın hayalinde mevsim neredesin...
uzaklar yordu anne yol vuruldu yorgun silahta doğrulmuş namludur sessizlik hızmalı gülüşüm bu gece esrik devrik öpmedi yanağımı özlemişlik bu gece dudağım bir garip konuşmuyor en sevdiğim ses boş çerçeve sensizlik.
Sol yanım diken diken oldu.Gözlerim bir hüzün bulutunda kayıp.Laf olsun diye söylemiyorum. İnanın çok güzel bir şiir.Sizi izleyeceğim bundan sonra.
Korkma Ben sana yoruldum Demiyorum Uykum var salıncaklarda Gece uzun Göğsün uzak Ben büyümek istemeden büyüdüm Ve şimdi Ölümü bekle diyorlar Her sevdiğini Yüklerken musalla taşına Hıçkırarak ağla diyorlar Yalandan da olsa Senden küçüklere Koca bir ömür olduğunu söyle diyorlar Ben büyümek istemedim Onlar bana büyüdün dediler Göğsünü özledim anne.......
özlemin dışa açılımı yalnızlık ve bu açılımlarda aranan samimi bir kucaktır...sanırım doğru kucakta özlemi soluyorsun...şiir harikulade idi üstad...varol...saygı ile
uzaklar yordu anne yol vuruldu yorgun silahta doğrulmuş namludur sessizlik hızmalı gülüşüm bu gece esrik devrik öpmedi yanağımı özlemişlik bu gece dudağım bir garip konuşmuyor en sevdiğim ses boş çerçeve sensizlik.
anne diyerek başlayan herşey bana göre o kadar güzel ki. insan yüreğiyle yazdığı zaman kalbindeki sevgiyle yazdığı zaman okuyanıda yürekten etkiliyor içini sızlatıyor. ablacım o kadar güzel yazmışsın ki şiirde kendimi buldum okudukça yüreğim sızladı. senin güzel yüreğin kalbin dert görmesin emi. şiire ne desem yetersiz kalır mükemmeldi diyip bir kez daha şiiri okuyayım ben:)
AnquLuS... tarafından 2/17/2008 10:11:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
'Öpmesin yanağınızı özlemişlik' suç işlemedim ve siz görmediniz.Selam,saygı.