Maviler sevişiyor çok ıraklarda. Yanı başında sevgi dalgaları Öpüyor ayaklarının altını; Yakarırcasına...
Ufkun derin sarhoşu ela bakışlar, Gök mavisine kanatlanıp oyalanırken; Derin mavilerin dalgalarıyla boğuşan, Harakiri mağduru ela gözleri Unutmuştu çoktan.
Maviler öpüşüyor doyasıya Sözün bittiği mutlu ellerde… Hırçın iki çift göz, Kıydığından bihaber vuruyordu birbirine.
Ta ki Kan kaybı şiddetli, Sözün özü hiddetli, Mutlu maviler bile kasvetli Olana dek...
Dalgalar kanlandı, Kadının ayaklarına Kızıl öpücükler kondurdu yeniden. Islattı tepeden tırnağa Gözyaşlarıyla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşka İsyan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşka İsyan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairem yorumlarınız her zaman güzel. Tıpkı sesli yorumlarınız gibi güzel...
Bazen Asi, bazen Kızılırmak... Ama üzüldüğüm bu hicran yazgılı yürekler hep olacak. Nedenini ben bulamadım; ama hep olacağını biliyorum. Belki insanlarımızdan, belki makineleşmiş bir dünyanın hissiz bıraktığı yüreklerden...
Sıkça gelemediğim için ancak ara sıra yazıyorum. Gerçi artık sık gelmeye de karar verdim.
Çok teşekkür ediyor, saygı ve selamlarımı bırakıyorum.
muhteşem bir şiir le yüreğimiz doldu adeta.güçlü kaleminize yüreğinize sağlık şairim.uzun zamandandır hasret kalmıştık güzel şiirlerinize.selam ve saygımla...
Mavilere umutlar yüklene yüklene zaten tüm ruhlar masmavi oldu ya ülke şartlarında :) Tabi yine de mavilerden vazgeçmek yok. Aslında her renkten.... Her renk bizim.
Yine yaz mevsimiydi
Ve Asi yok akıyordu,
Hicran yazgılı yüreklere...
hicranı yüreğimize yazanı
şimdi hangi mevsim paklar ki usta!
emeğine sağlık tebrıklerimle