Beyaz atlı bir şemspır geçer gri hücreli Eflatun bakışlarımda. Gülücük kaçağa yazılır, illegal yollarda. Müstakil bir acı edinirsin çatısı damlar. Griye boyanır harfler. Gri şiirler yazılır aşk üstüne.
Anlaşılabilir birkaç acı, Biri çıplak, Aramıza yatıyor boylu boyunca. Ben gözlerinin coğrafyasının tek silahşoru, Bir bakışınla yerlere düşerim, İlkokul fişlerinde İpek’in ipinde sallanır düşlerim. Hadi Zeus tut kollarımdan ne beceriksiz Tanrısın. Vur şimşeğini göğsüme. Bak; Sevgilim yatalak düşlerimi terk etti.
Çavbella söylüyor İtalyan partizanlar, Ben vals yapıyorum özgürlük anıtıyla, Zamane aşüftesi, kollarımda kendinden geçiyor. Bir bomba daha dünyanın rahmine. Hadi sal salabilirsen düşlerini sokağa, Kaçı döner evine. Tahta kapılar ardında, Kaç aşk piçine gebe. Bilge p.ezevenkler eseri.
Biraz platon biraz Marks, Kafam karıştı bugün, Beynime üfle sevgilim, Sen benim sevgilim miydin. Bu şiirde ortalık çok karışık. Gelip biraz toplarmısın, Harflerin başını yıkarmısın. Dudağım şarap içmiyor. Sen neden ölmek istedin ki.
Ah sevgilim, Biraz demir, Biraz şiir bu aşkın duvarını sıvalım. Dünyayı evlat edinelim sevgilim. Ve yahut Bir kitabın her hangi bir sayfasını, Hadi kırmızıgeceliğin olmasına gerek yok. Üzerine giyin en kapalı şiiri Veya en yokluk halimi. Gel uzan yanıma. Kağıtlara atlar çizelim, Dört nala koşturalım tren raylarında. Belki güneşe varır. Belki maviçocuklara.
Bugün taksimetresi kapalı bir taksiye binip anneme gitmek istiyorum. bana çocukluğumu anlatır belki... Ben seni öpüp başıma koyardım. çocukluğumdaki ekmek gibi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜTEم CÜZ ŞİİRLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜTEم CÜZ ŞİİRLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.