hep bir yerlere bakmaktı aşk içinden gelen kalabalığa inat umut aranıp duvarlara gizlenmiş hasrete bırakmaktı gözleri öncesi yoktu ilki olmayan şu an gibi
...
son üşümemi unuttum gece kuşları göçmüştü imgesiz bir bardak çayın akrostiş tadıydı hüzün
geçmişin sonu geleceğin başı bir yerde bugün bakan kadının gözlerinde hatırlıyorum aşkı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek kelime ile ustacaydı üstat....... beğeniyle okudum Kutluyorum güçlü kalemi Yüreğin var olsun ______________________________________Saygılar selamlar
Off be Bülent Dumura uğratıyorsunuz beni aklımdan binbir şey geçiyor ama yazarken Korkuyorum ya anlamadıysam ya öyle demek istemediyse diye Sana yetişemeyeceğim evlat pes ettim işte yine cennet meyvelerinden bir sepeti bu şiir diyim gidiyorum işte hoşça kal
N'olursun Sus artık Ölüm nedeni otopsi sonuçlarına ses kaybı olarak düşen Ve gusledilmeden kefenlenen şiirlerimin Göğsü yarılan kelimelerinden kan damlıyor Tabutları kayıp düşüyor ellerimden... İçinde ismin geçiyor diye İzin vermiyorum tûraba nikahlayıp Yar etmelerine siyah cübbeli bir imam nezaretiyle Parmaklarımı tırnaklarıyla birlikte geçirdiğim avuç içlerimde sakladığım Sen özne'li Sen sıfatlı Sen zamirli Sen nesneli Sen yüklemli Gün görmeyecek Sen tümceli tüm güncemi... Alın terimdin benim Haram tek hece değdirmediğim helâl cümlelerim Büyütemediğim hayal tahtıma tüm heybetiyle oturan Çizgi şövalyelerim... N'olursun sus konuşma artık... Mukaddimesi kara kalemle karalanmış bir kitabın girizgâhından kovulurken Püskülünü düşürüp Sayfalar arasında kaybolmuş ip bir ayıraç gibiyim... En son nerede bırakmıştın Harflerimin üzerinde gezinerek hayat bahşeden gözlerini En son hangi anlamı giydirmiştin üzerime Çıkmadan canımdan Akmadan alnımdan... Hangi, sağ üst köşesi içe kıvrılmış yaprağın Arka yüzünde altı çizilmiş sözcüklerin altında bıraktın da Kandırdın beni... N'olursun sus Okuma artık...
Gönül Dostlarım: " BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ,... BU GÜN 100. YILINI ANDIĞIMIZ SARIKAMIŞ ŞEHİTLERİMİZE, DUA YERİNE GEÇMESİ DİLEĞİMLE ALLHIMDAN NİYAZ EDİYORUM" --------------------------------------------------------------------Saygı ve Selamlarımla...
Başı sonu önü arkası sağı solu ne olursa olsun yaşamın tam da ortasına düşer aşk sessiz ağrılarıyla yüzyılları devirirken..Bilinçli bir ölümün içinden geçiyoruz içimizden geçiyor aşk..Biz ölüme çoktan meyilli...
anladım ki aşkın hep bir önsözü vardı çoğu zaman son sayfası yırtık olan ve başlangıçlar gelip geçiciydi sonunda ne yazdığıydı gerçek olan Yaşarız ama yaşarken nedense bilemeyiz sevginin ,aşkın kıymetini.Bazen küçük bir sebep koparır bizi birbirimizden.Ama olanlar sonra olur,içimiz yanar deli gibi onu arar gözlerimiz.Bu defa o yoktur ve biz de oturur şiir yazarız.Güzel anlatmışsın,içindeki ateşi ayrılık acısını.Neylersin alırsın eşin olur,alamazsın kara sevdan olur.Kutluyorum efendim...
Semiray Emre tarafından 1/4/2015 12:41:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ne demek ...değerli Şair birbirimizden ilham alıyoruz.Ziyaretler ve yorumlar şiirlerin süsü.Yüreklendiriyor insanı.Beni de anlayan var diye seviniyor insan diye düşünüyorum.Anlaşılmak asılolan değil mi?Yoksa Niye yazar ki insan !
Ne demek ...değerli Şair birbirimizden ilham alıyoruz.Ziyaretler ve yorumlar şiirlerin süsü.Yüreklendiriyor insanı.Beni de anlayan var diye seviniyor insan diye düşünüyorum.Anlaşılmak asılolan değil mi?Yoksa Niye yazar ki insan !
bir aşk iki kişinin yazdığı bir öyküydü sonları heri kisinin de farklıydı ayrılık kararı kaçınılmazdı taki birinin doğrusu her ikisi için de gerçek oluncaya dek....
Sizdeki kelam, bir çağlayan coşkunuz nice yürekte iz bırakıyor sevgi ve emek sizinle doğsun değerli şairim =)
Kutluyorum güçlü kalemi
Yüreğin var olsun
______________________________________Saygılar selamlar