(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aralık ve geç'miş gibi sancılar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aralık ve geç'miş gibi sancılar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o akşam bedenimi uzun uzun kara tutmuştum.. her yanım buz tutmuştu,mutluydum..sen henüz kar şiirini doğurmamıştın..üşüye üşüye okurken nerde bunun devamı, bu şiir burda bitmemeli diye sesli düşündüm,anımsıyorum).. aralık geçmiş,şiir sancılı bir mevsimde büyümüş,büyümüş, kartopu olmuş.. az evel sana uyup dedimki 'say ki mevsim yazmış' kar altından filizlenip tomurcuğa dursun düşlerimiz; meğer,dünyanın hazır olmadığı ne çok gerçekler varmış.. 'kaybolmak' istersen kardüşleri kur geceleri diyor bir şarkı.. belkide küçücük bir umursayıştı beklediğimiz.. serde,karçiçeği olmak da var bir güze.. sevgiler deniz..
Aynı geceydi karın bedenimi aşıp içime yağması. Sonrası buz gibi sancılar doğuruyorya işte. Ki bu yüzdendir belki yarım yamalak şiirler peydahlamamız..
Hiç bir cümleyi boşyere kurmazsın bilirim. Bu yüzden elinde tuttuğun aynada kendime bakmayı seviyorum..
her yanım buz tutmuştu,mutluydum..sen henüz kar
şiirini doğurmamıştın..üşüye üşüye okurken nerde bunun devamı,
bu şiir burda bitmemeli diye sesli düşündüm,anımsıyorum)..
aralık geçmiş,şiir sancılı bir mevsimde büyümüş,büyümüş,
kartopu olmuş..
az evel sana uyup dedimki 'say ki mevsim yazmış'
kar altından filizlenip tomurcuğa dursun düşlerimiz;
meğer,dünyanın hazır olmadığı ne çok gerçekler varmış..
'kaybolmak' istersen kardüşleri kur geceleri diyor bir şarkı..
belkide küçücük bir umursayıştı beklediğimiz..
serde,karçiçeği olmak da var bir güze..
sevgiler deniz..