(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lâl ü Feryat 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lâl ü Feryat 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirler yazılırken şairlerin o anki ruh halini tabiki şairden başkası nerden bilebilir..Ama öyle eserler vardırki okuduğunda şairin o anki ruh halinide yansıtır..
Yukarıda defalarca okuduğum vede okumaya dayamadığım bu kusursuz eserde böylesine bir şiirdi..Hem kendini hemde okuyucuyu içine katıp adeta maveralara götürüyor mısralar hem derin anlamlar içeriyor hemde okuyucuya haz veriyor..
Sözü daha fazla uzatmak istemiyorum ama bu şiir insana sayfalar dolusu yorum yazdırabilir,.. Kısacası her haliyle mükemmel bir o kadarda okunulası bir eser zuhur etmiş kaleminizden sizi vede eserinizi kutlarım tebrikler..
Bir daha okuyup ayrılmadan önce Allaha emanet olun der başa- rılarınızın devamını dilerim..
Ben ki yıllardır Divân Edebiyatı okuturum lisede;onca gazel, kaside,mesnevi okumuş görmüslügüm vardır; ama çok azından bu denli etkilenmişimdir inanın!
Mesnevi uyaklanışı ile kaleme alınmış bu şiire rast geldiğim için çok şanslıyım.
Gidene güle güle.
Gelene merhaba.
Yeni yılınız kutlu olsun.
Saygı ve selamla...