bir günü daha geçmişte bıraktın, iyi geceler diyerek giderken. anılarımda özleyerek hatırlayacağım seni saatler sensizliği geçip takvimlerden bir yaprak daha eksilirken…
her gün ağlıyorum sensizliğe kimse anlamaz… ne beni… ne de derdimi yanaklarımdan dudaklarıma doğru süzülen gözyaşlarım tuzu olup sensizliğin yakarken dilimdeki yarayı ben sana her gün yeniden… aşık oluyorum…
iyi geceler dileyerek gittin ya ben yine sessizce ağladım ardından kahroldum sensiz hayatı yok etmek istedim. haram bana yaşamak hasretinle ölüp ölüp dirilirken…
kahrettim kaderime, gücüm ağlamaya yetti sitem de edemiyorum duygularım tavan yapıp kıskançlıklarımla boğuşurken ben sana her gün yeniden aşık oluyorum…
benim yapamadığımı gözyaşlarım yaptı haykırır tüm gücüyle avazı çıktığınca kimseler duymaz ben yine ağladım sessizce sensizliğime bu gece yine saatler sensizliğe vururken
söz vermiştim sana… uzak duracaktım… yakmayacaktım seni de ama… içimde ki yangın öyle büyük öyle büyük ki sardı tüm bedenimi sönmek bilmez…
tutmak istiyorum ellerini, öpmek istiyorum dudaklarını dokunmak istiyorum sıcacık tenine bu gece her zamankinden daha çok özlerken ben sana yeniden aşık oluyorum…
iyi geceler dileyerek giderken sen bu gece öyle çok istedim ki hep benimle benim yanımda olmanı çığ gibi büyüyen hasretimi yüreğime hapsettim kaderime kızdım her an hep seni düşündüm…
küçücük yüreğimde kocaman dünyam sadece sen oldun. her nereye gitsem, ne yapsam… baktığım gördüğüm tek sensin! bin bir türlü delilik çılgınlık gelse de aklıma kıyamam sana sen giderken ruhumu da bedenimden çıkarıp gönderdim ardından…
içten içe kıskandı yüreğim bu gece seni sitemler diz boyu gözlerim yaşlı… kabullenemiyorum sen benim olmalıydın bana bakmalıydın sadece sana ait olduğum gibi sen de yalnız benim tenime dokunmalıydın ve sen giderken yine ağladım daha çok kıskandım bu gece çünkü ben sana her gün yeniden aşık oluyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Sana Yeniden Aşık Oluyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Sana Yeniden Aşık Oluyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
söz vermiştim sana… uzak duracaktım… yakmayacaktım seni de ama… içimde ki yangın öyle büyük öyle büyük ki sardı tüm bedenimi sönmek bilmez
Güzel aşkı anlatmak harika bir duygu ama gerçekten aşk var mı ? yada gerçek seven şiirlerde ki gibi hiç anlamıyorum yada anlamak zor geliyor aşığım derler özlüyorum derler ama hep başka kapılar da gezerler aşk buysa kalsın derim şiir olarak güzel ama yok bu şiirdeki aşk saygılar
Yok hocam size asla demedim sadece şimdiki aşkların farklı olduğunu anlatmak istedim kim ne yarasa yapsın beni hiç ilgilendirmez sadece aşklar yalan olmuş onu anlatmaya çalıştım siz o kadar güzel anlatmışsınız ki zaten o yüzden yoruma şimdiki sahte aşkların kimin eli kimin cebinde onu vurgulamak istedim ÜZGÜNÜM
Meral arkadaşım benim buralarda hiç olumsuzluğumu gördün mü? Tüm şiirlerime bakar mısın ltf... Gerçek duygularımdır... Evet ne yazık kı günümüzde sevdalar aşklar bedenlerde satılır olmuş... Muhatabının adresini verebilirim :)