Ela gözlüm sahi aşk dediğin neydi Anlatsana yenir mi içilir mi? Aşk dediğin nerede başlar söyler misin? Göz görür, dil söyler, yürek hisseder mi? Ya da akordu bozuk çalgı aletleri gibi Başka tellerden mi çalıp söyler? İşte senin adın aşk Ben de aşk’ın delisiyim…
Aşk dediğin neymiş ela gözlüm? Aşk, kişinin sevdiğinde kaybolması ise Ben sen de kayboluyorum Yüreğimdeki gökkuşağı renklerini Küle çevirme Sen aşk’sın Ben de aşk’ın delisiyim…
Sana gelmek istiyorum son zamanlarda İçimde önüne geçemediğim istek Sonsuz arzu… Seni hep içimde seninle sensiz yaşıyorum. Seni seninle ölesiye yaşamak istiyorum Çünkü senin adın aşk Ben de aşkın delisiyim…
Belki imkansız biliyorum Aşk delisi gönlüme söz geçiremiyorum Benimkisi sadece vazgeçilmez bağımlılık Kolay değil onun da farkındayım. Tüm duygularım seninle anlam buluyor Ben seni sensiz yaşıyorum Sen farkında mısın? Çünkü senin adın aşk Ben de aşkın delisiyim…
Ayak izlerini arar oldum Yürüyüşe çıktığın sokaklarda! Senli sensiz hayaller kuruyorum Görürüm umuduyla gelip geçtiğin yollarda…
Kim bilir belki gülümser Belki de bir bardak çay ısmarlar Güya onun da bana gönlün var ya Benden hiç gitmemiş gibi Belki göz göze geleceğiz O sevgi dolu bakışın yok mu? Alıp götürür beni pembe dünyalara Çünkü senin adın aşk Ben de aşk’ın delisiyim…
Dinle sevgili; Aşk! Her acıya göğüs germek İmkansızı dudaklarında nakarat etmek Yüreğe saplanan hançer Gidenin ardından gözyaşı dökmek Sensizlik diyerek göğüs germek ayrılıklara Küçücük gülüşünde seni yaşamak Gökyüzüne adını yazabilmek için ölümü hiçe saymak ise aşk! Senin adın aşk’tı Ben de aşk’ın delisiyim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk'ın Delisiyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk'ın Delisiyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zor olan bu aşk kalemini kutlarım üstat saygılar geçen okuduğunuz şiirde o kadar yürekten okumuşsunuz ki SIHHIYE diye bir kalemi çok güzeldi saygılar yüreğe