Elimi yüzüme alıp, aynalar ile yüzleştim. Kesin mizanlar ile bilançoları karşılaştırdım Vicdan muhasebesi yaptım Ve vardığım sonuç! Loş odamda yanan gaz lambası gibiyim Yüreğim de tıpkı onun alevi gibi titriyor Ateşlerin gölgesinde kaldım, yanıyorum içten içe Ve Her taraf kocaman sensizlik Seninle dolu dolu yalnızlık Tuzu biberi ise çaresizlik…
Geçmişime baktım, ardı sıra keşkelerimle dolu Keşkelerimi bırakmayan pişmanlıklar da yanı başımda Ve ben şimdi acılar içerisinde yanarak yok olmaktayım Unuttum kendimi Neden sensizim onun kavgasındayım…
Karanlıklar basınca girerim dört duvar arasına Göz gözü görmese de beynimde şimşekler çakar odam aydınlanır Ve odamın içi cevapsız nedenlerle dolu Sahi neden girdin yüreğime? Şimdi neredesin neden yoksun? Peki seni neden sevdim? Şimdi neden benim değilsin? Neden yanımda değilsin? Ten kokunu hissedemediğim ama hissedeni kıskandığımsın Çünkü Ben böyle hiç sevmemiştim…
Söyleyebilir misin? İçimdeki bu ateş sönecek mi? Sensiz ben garip bir deli… Gece ayrı bir deli! Ve ben şimdi donuyorum… Sitem etmek istemiyorum susuyorum Ben sustukça kıyametim oluyorsun Sen de bitiyor her şey, sonum oluyorsun ama görmüyorsun Ne yapsam ne etsem anlamıyorsun Ya da ben anlatamıyorum Çünkü Ben böyle hiç sevmemiştim…
Farkında mısın? Bu sensiz kaçıncı gecem Seni bekleyerek geçirdiğim. Yalnızlığımdan nefret edip hayalinle avunduğum Donmuş yüreğimi sevginle ısıttığım Ben de unutup kaçıncı gece oldu Gözlerimin uykulara darılıp anıları hatırladığım Yokluğunda yorganımın altında kaybolup Gözyaşlarımda boğulduğum Çünkü Ben böyle hiç sevmemiştim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Böyle Hiç Sevmemiştim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Böyle Hiç Sevmemiştim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçmişime baktım, ardı sıra keşkelerimle dolu Keşkelerimi bırakmayan pişmanlıklar da yanı başımda Ve ben şimdi acılar içerisinde yanarak yok olmaktayım Unuttum kendimi Neden sensizim onun kavgasındayım
Evet üstat bazen keşkelerle boğışur insan kutlarım yürek kalemini saygılar fon yorum harika
İlkler vardır. Bazen yüreğe mührünü basan ve bir ömre bedel. Duyguların tavan yaptığı,benliğin kendisiyle yüzleştiği ve gecenin karanlığında sevgiliye itirafı harika idi. Ve tüm bu duygularla nefes oluşunda bir başka güzeldi. Kutluyorum değerli kardeşimi.
Ayakta alkışlıyorum kalemi
Yüreğin kalemin var olsun
_________________________________Selamlar