“ey bu dünyadan çarpışmadan çekilenler alıklar dalkavuklar alçaklar kendinizi nasıl bilirsiniz toprak kusacak sizi bir gün göreceksiniz” - Ahmet Erhan
...
dillerinde paşanın abdest suyu kasım kasım kasılarak çöreklendiler toprağımıza kusa kusa bitiremedikleri tek şey, vicdansızlık!
paraya endekslenmiş din ve ahlak dersinden bir de sosladıkları vatan teranesinden demagojik nutuk/lar kazıdılar yazgımıza en çok da çocukların nefesi kesildi puştluk karargahında başta bahar olmak üzere yoklamaya çektiler mevsimleri ve kalleşliğin ismini bahara eşitlediler
artık mazgallara sığmıyordu ne mezopotamya ne anadolu..
günlerden bir gün zıpladı çıyan; -“bundan böyle her şey ulemaya sorulacak!”
peşisıra geveleyen müritleri; -"padişahım çok yaşaaa"
nam_ı diğer mirasyediler, ellerini ovuşturmakla meşgulken çıyanın kurtlarla dansına imrendiler uzayıp giden belaltı vaazlarıyla ağaçları kökünden söktüler
ucuz kokularla yağmaladıkları kentler pahalı korkuların idamesinde giderek ve eksilerek kısaldı, küçüldü, kimsesizleşti
ta ki evladının kemiklerini bekleyen her cumartesi, kendi külünden doğana dek..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çıyan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çıyan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Küsüz cennetinize.. Bir fotoğrafı ağlattınız annemin göğ(s)ünde.. Dalıma şiir konmuş,hüznüme kardeş kuyuma su geceme söylence.. Birak konuşsun cehennemden döndü dillerimiz..
yasadigimiz cagin elestirisi. sair sistemin kuklasi degil sistemin yanlislarini sorgulayandir. sairlerin gittikce kangrelesen memleketime kayitsiz kalisi yüzyilimizin en büyük ayibidir...
Usta kalemi alkışlıyorum,
Şiire dil olmuşsunuz üstat saygılarımla emeklerinize ve size....