(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU BİR ŞİİR DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU BİR ŞİİR DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kokunu almadan, Gözlerinin içine bakmadan, Bir saniye sıcaklığını duymadan; “SENİ SEVİYORUM” diyorum… *********** Sesinin tan vaktiydi iklim Önce adın doğdu sonra ben İlkin bir şeyler öğrendim iki kelimeden
sevgili gizem. gerçekten. şiir demesenizde . bu aşkın tarifi üzerine yazılmış en güzel şiirdi diyebilirim. sevgi bu bence. allahına kadar sevgi bu işte. seni sevenden ziyade. senin sendiğin. dünyanın en şanslı insanı bence. allah kalbinize göre nasibinizi versin inşallah. selam ve sevgilerimle.
Ben seni kirlenmeden sevdim; Bir gülün gonca hali olmak istedim gözünde, Açılmadan, el dokunulmadan, göz görmeden Tüm benliğimle sevdim; Küçük de olsa bir ihtimal sevilmek istedim… Kimseyle yaşayamadığım sevgiyi, Seninle yaşamak istedim. Adileşmeden, günlük ilişkiler gibi piyasaya düşmeden; Öpüşmeden, gözünde basitleşmeden, Bedenimle değil yüreğimle sevdim…
beden sevmez sevemez beden sadece ruhun kılıfıdır. sevmek yüreğin işi ve vazifesidir ki o şahsiyet sahibi yüreği canı gönülden kutluyorum.
Ben seni kirlenmeden sevdim; Bir gülün gonca hali olmak istedim gözünde, Açılmadan, el dokunulmadan, göz görmeden Tüm benliğimle sevdim; Küçük de olsa bir ihtimal sevilmek istedim…
Oldukça güzel ancak Seni Seviyorumlar fazla biraz. Aramıza hoş geldiniz.. Saygılarımla..
Ateş oluyor dilimi yakıyor, Kor oluyor yüreğimi dağlıyor, Bu iki kelime yalnız sende anlam buluyor; “SENİ SEVİYORUM”, “SENİ SEVİYORUM”…...........ne mutlu size, o güzel kelimeyi sık söyliyebiliyorsanız.elinize emeğinize sağlık.tebrikler.
Gözlerinin içine bakmadan,
Bir saniye sıcaklığını duymadan;
“SENİ SEVİYORUM” diyorum…
***********
Sesinin tan vaktiydi iklim
Önce adın doğdu sonra ben
İlkin bir şeyler öğrendim iki kelimeden
***
tebrikler çığlığının duyulacağına olan inançla...
Tut nefesini öylece kal menzilinde gözlerimin
Yaklaş kulağına fısıldayayım
Seni seviyorum seni
Seni seviyorum
Seni seviyorum
Seni...