Varoluştan bu yana aranır durur insan Düşünüp, hiç durmadan özüne yürür insan Bir dua kıyısından ya da dilek ucundan Tutmazsa, içten içe yavaştan kurur insan Âlemin sırrı nerde, bilinenin kaçından İdrak edip beslenir akıl doyar acından
Görünmeyen perdenin ardı bilinmez amma Yakıcı nefeslerde damlaya düşer humma Kimler ne kadar anlar, kim de çoğalır tasa Kâinat ki bizlere sahibinden muamma Hazinenin içinde saklıdır adil yasa Ah bir de şu akıllar hiç karışık olmasa
Zaman ayna olurken ışığından keremi Süzerek alan adem ömrüne verir demi Etten sur olan kalpler nihayetsiz talimde Bazen korkak , telaşlı, sinede toplar cemi En zorlu imtihanlar denenirken alimde Bildiklerinden şaşıp, birden olur zalim de
Selamet kuyusunda yaşamaksa gerekli Eyüp gibi sabıra Yakup lazım sürekli Yusuf’un güzelliği aşkın hararetinde Miras kalmış gönüle ve daha neler ekli En nihai kararlar insanın diyetinde Sırların sırrı aslen çizilmiş suretinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muamma 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muamma 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selamet kuyusunda yaşamaksa gerekli Eyüp gibi sabıra Yakup lazım sürekli Yusuf’un güzelliği aşkın hararetinde Miras kalmış gönüle ve daha neler ekli En nihai kararlar insanın diyetinde Sırların sırrı aslen çizilmiş suretinde...
Nezahat YILDIZ KAYA
yüreğine ve kalemine sağlık. yeni eserlere yelken açmak umudu ile sağlıcakla kal....
Kâh doğaya kâh beşere sevgiyle başlar şairlik...birleştirir şair hislerini ve;an gelir sevgiliyi doğadaki bir çiçeğe ve an gelir bir çiçeği sevgiliye benzetir...ve yıllarca yazıp durur.... Ve yine yıllar yıllar kovalar an gelir doğa ve beşeri aşklar ilahi gerçek aşka döner şairin dilinde kaleminde... Ve; ilahi aşkın tadına varan şair beş para vermez beşer aşkına...başlar kulu ilmek ilmek işlemeye...HAKKA varır kalemin menzili...artık iradei cüziyenin çözemediği,iradei külliyenin kucağında bulur sırrı...işte başlamıştır imtihan...Tebliğ olur dizeler...çağrı olur şiir şiir..bu da bir nevi ibadet... Haz aldım mahir kalemin nadide eserinden... Yüreğine sağlık, Ömrüne bereket dedi KUL FIGANI Kalemin daim yüreğin kaim olsun şaire... Tebriğimlesiniz...
Selamet kuyusunda yaşamaksa gerekli Eyüp gibi sabıra Yakup lazım sürekli Yusuf’un güzelliği aşkın hararetinde Miras kalmış gönüle ve daha neler ekli En nihai kararlar insanın diyetinde Sırların sırrı aslen çizilmiş suretinde...
Anlam dolu çok güzel dizeler gönlünüze sağlık . Sevgiler sunarım..
Selamet kuyusunda yaşamaksa gerekli Eyüp gibi sabıra Yakup lazım sürekli Yusuf’un güzelliği aşkın hararetinde Miras kalmış gönüle ve daha neler ekli En nihai kararlar insanın diyetinde Sırların sırrı aslen çizilmiş suretinde...
Merhaba, Tasavvuf damıtılmış dizeler okuru bir kez daha arınmaya iç ve dış güzelliğe çağırıyor.Aslına kavuşmaya çalışan bütün gönüllere ulaşıyor bu şiir. Bu titiz ve anlamlı paylaşım için teşekküğr ederim saygılar.
ayrı ayrı teşekkür ediyor, selam sevgi saygılarımı sunuyorum.